Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی عملکرد ۴۳ روز گذشته این قرارگاه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی همچنان پا به پای کادر بهداشت، درمان و سلامت در مسیر مبارزه با کرونا پیش می‌رود به طوری که توانسته در ۴۳ روز پس از فعالیت خود به اهداف ترسیم شده این قرارگاه نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از ابتدا تاکنون این قرارگاه توانسته بیش از ۶۰۰ نیروی تخصصی و بیش از ۸۰۰ نیروی غیر تخصصی برای مراکز درمانی به کار بگیرد.

علاوه برتامین نیرو، بیش از ۸۹۰ نفر به عنوان مشاوره تلفنی به کارگیری شده اند که پاسخگوی سوالات مردم هستند. در بخش تامین اقلام بهداشتی نیز در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ کارگاه تولید در این زمینه در حال فعالیت در نقاط مختلف کشور هستند.

انتهای پیام/

300 / 167 بسیج دانشجویی مبارزه با کرونا تامین اقلام بهداشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مبارزه با کرونا تامین اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی محمدی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 745818

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد