Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:42:05 GMT

همه جاده‌های استان کرمانشاه باز است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۷۳۱

همه جاده‌های استان کرمانشاه باز است

سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براثر بارش های دیروز و همچنین بامداد امروز ریزش هایی در منطقه بانی لوان جوانرود و گردنه های سیاه طاهر و پاطاق رخ داد که بلافاصله با حضور نیروهای راهداری و پلیس راه کار آواربرداری انجام و جاده گشوده شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر بارش های صورت گرفته در محور روستایی بازان جوانرود حدود ۵۰ سانتی متر از جاده نشست کرده و آسفالت آن دچار مشکل شده و حدود دو سوم سطح آن غیرقابل استفاده است ولی تردد از یک سوم باقیمانده قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: هم اکنون همه راه های اصلی و فرعی استان به صورت کامل باز و تردد در آنها جریان دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از وقوع سه فقره سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در این حوادث چهار نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: رانندگان در شرایط بارانی باید مراقب ورود ناگهانی به نقاط آبگرفته و دچار ریزش باشند چرا که در برخی مناطق رسوبات به جا مانده از روان آب ها موجب لغزندگی می شوند.

سرهنگ حیدری در پایان از رانندگان خواست تا از انجام حرکات خطرناکی مانند سرعت و سبقت های غیرمجاز خودداری و در شرایطی که سطح جاده لغزنده است حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
بارش ترگ و باران شدید همچنین خساراتی به مزارع کشاورزی و باغات استان کرمانشاه وارد کرده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارندگی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارندگی کرمانشاه جوانرود پلیس راهور ناجا بارندگی کرمانشاه جوانرود استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵