Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مسجد «گرین‌لند» انگلیس اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور، در ماه مبارک رمضان امسال هیچ مراسمی در این خانه خدا برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «مصر العربیه»، روزنامه «بیرمنگام میل» انگلیس به نقل از «کامران حسین»، رئیس اجرایی مسجد «گرین لند» نوشت: ماه رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال های گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قرار است هزاران نمازگزاری که سال های گذشته برای اقامه نماز به این مسجد می آمدند، امسال به نیازمندان خدمت کنند.

 

کامران حسین اظهار کرد: فعالیت های مرسومی که سال های گذشته در این مسجد برگزار می شد، از جمله نماز تراویح (نماز ویژه ماه رمضان) برگزار نخواهد شد.

 

رئیس اجرایی مسجد گرین لن تصریح کرد: در سال های گذشته هنگام نماز مغرب روزانه 300 نفر برای باز کردن روزه خود و اقامه نماز به این مسجد می آمدند و حدود دو هزار نفر نماز تراویح اقامه می کردند و حدود 60 نفر نیز دهه آخر ماه رمضان در مسجد معتکف می شدند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نماز عید فطر با حضور 60 هزار نفر برگزار می شد. کامران حسین گفت: باز هم خوشبین هستیم و امیدواریم بتوانیم در شرایط خوب این مراسم را برگزار کنیم.

 

وی افزود: درهای مساجد را بسته ایم و بنا به درخواست بسیار مسلمانان تلاش کرده ایم در زمینه تشییع و تدفین خدمت کنیم.

 

این مسئول مسجد گرین لن گفت: به افراد نیازمند نیز با خرید غذا کمک می کنیم. بنابراین گزارش، کشورهای جهان به دلیل ویروس کرونا مساجد و کلیساها را بسته اند. حدود 55 هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند و بیش از شش هزار نفر جان باخته اند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرین لند پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ماه رمضان سال های گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف