Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@22:07:19 GMT

کارمزد قابل پرداخت صندوق های سرمایه گذاری ۲۵ درصد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۰۲۱

کارمزد قابل پرداخت صندوق های سرمایه گذاری ۲۵ درصد شد

کارمزد پرداختی همه صندوق های سرمایه گذاری به شرکت های بورس و فرابورس ، سپرده گذاری مرکزی ، مدیریت فناوری بورس و کارگزاری ها معادل ۲۵ درصد کارمزد معاملات معمول شد.

 

به گزارش پول نیوز، هیات مدیره سازمان بورس علاوه بر تغییرات جدید و مهمی در معاملات سهام بورسی و فرابورسی و برای نحوه بازگشایی نماد ، حجم مبنا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در تصمیمی دیگر کارمزد پرداختی همه صندوق های سرمایه گذاری را کم کرد.

براساس این گزارش، طبق مصوبه 11 فروردین سازمان و ابلاغیه محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس به مدیران صندوق های سرمایه گذاری و کلیه فعالان بازار سرمایه، مقرر شده از دو هفته آینده و احتمالا" از اوایل اردیبهشت ، حداکثر کارمزد شرکت های بورس و فرابورس ، سپرده گذاری مرکزی ، مدیریت فناوری بورس و کارگزاری ها از معاملات صندوق های سرمایه گذاری معادل 25 درصد کارمزد معاملات معمول باشد.

متن کامل ابلاغیه که محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس به مدیران صندوق های سرمایه گذاری و کلیه فعالان بازار سرمایه اعلام شده است:

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان بورس معاملات سهام بورسی صندوق های سرمایه گذاری فرابورس محمدرضا معتمد صندوق های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت