Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@19:05:02 GMT

کنگره جهانی اسکیت به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۱۴۴

کنگره جهانی اسکیت به تعویق افتاد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، نشست اتحادیه جهانی اسکیت در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای اتحادیه جهانی اسکیت تصمیم گرفتند تا کنگره این سازمان را تا ژوئن ۲۰۲۱ به تعویق بیندازند.

این کنگره قرار بود روزهای ۸ تا ۱۲ ژوئن در پوکت تایلند برگزار شود که یک سال به تعویق افتاد. طبق برنامه جدید نشست اتحادیه جهانی روزهای ۳۱ می تا ۴ ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی اسکیت مجبور شد به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزاری تعدادی از رویدادهای خود از جمله مسابقات جهانی سئول و مونترال را لغو کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعویق جهانی اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

اکبر پورات  در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه، تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های درنظرگرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب درشورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی جهت اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی کرده تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند، چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است