Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روند صعودی آمار بهبود یافتگان کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر جمعه ۲۲ فروردین ۹۹ در ارتباط ویدئو کنفرانس، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به موارد جدید ابتلاء به کرونا در کشور، گفت: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷۲ مورد مثبت گزارش شده که بر همین اساس، تعداد مبتلایان به ۶۸۱۹۲ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی ۱۶۳۴ مبتلای جدید به ویروس کرونا جهانپور: کرونا از ویروس دونالد ترامپ خطرناک‌تر نیست

جهانپور به روند صعودی آمار بهبود یافتگان کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون ۳۵۴۶۵ نفر پس از بهبودی، از بیمارستان مرخص شده اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی‌ها نیز به ۴۲۳۲ نفر رسیده است.

وی افزود: تا کنون ۲۴۲ هزار و ۵۶۸ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا کیانوش جهانپور سلامت کرونا در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جاوید گشتاسبی با بیان اینکه ۳۹۸ مورد ازدواج سال گذشته در این شهرستان ثبت شد گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۳۸۰ مورد بود افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان ولادت در گچساران در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۴۵۱ مورد بوده است افزود: هزار و ۴۶۲ مورد تولد هم سال گذشته در شهرستان گچساران به ثبت رسید.

گشتاسبی با اشاره به فراوانی اسامی نوزادان در گچساران گفت: علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد، آراز، آراد، رضا و امیر حسین بیشترین فراوانی را در بین نوزادان پسر و زهرا، نفس، فاطمه، باران، نورا و سوگند بیشترین تعداد فراوانی را در بین نوزادان دختر دارد.

وی با اشاره به کاهش پنج درصدی آمار طلاق در این شهرستان بیان کرد: تعداد طلاق در سال گذشته ۵۵۱ مورد بود در حالی که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۸۰ واقعه طلاق در گچساران ثبت شد.

گشتاسبی تصریح کرد: سال گذشته ۵۷۴ مورد فوت در این شهرستان رخ داد در حالی که در سال۱۴۰۱ بیش از ۵۶۸ مورد مرگ و میر در این شهرستان ثبت شد.

وی گفت: تعداد زیادی از کارت‌های هوشمند ملی صادر شده از سوی این اداره در دفاتر پیشخوان‌های دولت است که با وجود ارسال پیامک برای صاحبان این کارت‌ها تاکنون برای دریافت به دفاتر پیشخوان و اداره ثبت احوال این شهرستان مراجعه نکرده اند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227204 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!