Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:10:06 GMT

افزایش ۳۲۰تنی ظرفیت تولید گوشت مرغ در خاش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۲۴۴

افزایش ۳۲۰تنی ظرفیت تولید گوشت مرغ در خاش

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: برای افزایش ضریب خوداتکایی شهرستان به گوشت مرغ، ۸ واحد جدید ۲۰هزارقطعه ای پرورش مرغ گوشتی در بخش های مرکزی و نوک آباد این شهرستان در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، شیرزاد کمالی اظهار کرد: برای افزایش ضریب خوداتکایی شهرستان به گوشت مرغ ۸ واحدجدید ۲۰هزارقطعه ای پرورش مرغ گوشتی در بخش های مرکزی و نوک ابادشهرستان در حال احداث میباشد که با راه اندازی وبه تولید رسیدن این واحدها۳۲۰تن به ظرفیت تولید گوشت مرغ شهرستان افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: در حال حاضر ۴۰واحد صنعتی  پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت کامل اسمی خود در شهرستان فعال و با جوجه ریزی ۴میلیون قطعه‌ای در سال ۷هزارو ۲۰۰تن گوشت مرغ تولید وبه بازار عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به هزینه کرد ۱۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث ۸ واحد جدید صنعتی پرورش مرغ گوشتی در شهرستان خاش تاکید کرد این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: گوشت مرغ کشاورزی سیستان و بلوچستان تولید پرورش مرغ گوشتی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت

  حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به توزیع ۶۲۴ تن اقلام تنظیم بازار طی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان، ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی، ۱۶۷ تن شکر و ۱۳۲ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ  بوده و با توجه به مناسبت‌های تقویمی قسمتی از اقلام بین موسسات خیریه، بهزیستی، مساجد و هیئت‌ها توزیع شده است.

او افزود: این طرح در جهت حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار قیمت کالاها، مقابله با گرانفروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالا‌های اساسی انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: تخصیص اقلام توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشخص شده و سپس در کارگروه امنیت غذایی شهرستان، فروشگاه‌های هدف، انتخاب و  بازرسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در سطح شهر به طور منظم و روزانه از فروشگاه‌های توزیع اقلام تنظیم بازار، صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت