Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ذیلایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یکی از دغدغه‌های سازمان انتقال خون کمبود مراجعه کنندگان برای اهدای خون بود، اظهار داشت: با وجود این دغدغه مردم کاشان بیش از نیاز روزانه برای اهدای خون مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کاشان در دو ماه اخیر و در زمان شیوع ویروس کرونا برای اهدای خون سنگ تمام گذاشتند، ابراز داشت: تمامی مراحل اهدای خون با رعایت کامل مسائل بهداشتی فردی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان انتقال خون کاشان ذخیره خون این سازمان در کاشان را کافی دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته و احتمال کمبود ذخیره خون در ماه مبارک رمضان از شهروندان کاشانی خواستاریم تا یک هفته قبل از شروع این ماه مبارک برای اهدای خون به این سازمان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: خون‌های اهدایی توسط شهروندان کاشانی علاوه بر رفع نیاز منطقه کاشان به دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.

ذیلایی با اشاره به نیاز بسیاری از بیماران به خون اهدا شده توسط شهروندان و هموطنان ایران اسلامی گفت: شهروندان کاشانی اهدای خون می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ به ساختمان مرکزی این اداره واقع در میدان قاضی اسدالله کاشان مراجعه کنند.

وی افزود: از مراجعه کنندگان عزیز برای اهدای خون خواستاریم برای این اقدام خداپسندانه در ساعات اولیه روز اقدام کنند تا از هرگونه تجمع و ازدحام در ساعات پایان خون‌گیری جلوگیری شود.

کد خبر 4896515

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون سازمان انتقال خون ایران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بارش باران بیرجند شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی برای اهدای خون مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون