Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گنبدکاووس با تقدیر از حضور فعال و پرشور جوانان گنبدی در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: شما جوانان گنبدی تاریخ‌سازی کرده و موجب شدید کرونا در برابر عزمتان تعظیم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جوانان شهرستان گنبدکاووس با شیوع کرونا در قالب پویش همدلی سمن‌های جوان به وسط میدان آمدند و به سهم خود اتفاقات مثبت بسیاری را رقم زدند و از همین رو عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس در هفته جوان برای بازدید از روند فعالیت‌های این پویش و تبریک هفته جوان به این عزیزان با حضور در دفتر پویش همدلی سمن‌های جوان گنبدکاووس از نزدیک با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد

فرماندار گنبدکاووس در این دیدار ضمن تقدیر از حجم انبوه فعالیت‌های پرثمر سمن‌های جوان این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا، اظهار کرد: انصافا شما جوانان در گنبدکاووس کار بزرگی را انجام دادید و یک بار دیگر نشان دادی که اگر به جوانان اعتماد شود صحنه‌های بی‌نظیری را خلق خواهید کرد.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده توسط سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس، افزود: وقتی برخی از این طرح‌ها را در جلسات استانی طرح می کردم همه همکارانم در سایر شهرستان‌ها شما جوانان را به دلیل اجرای این طرح‌های مبتکرانه و خلاقانه تشویق و تحسین می‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نقاط قوت پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس حفظ وحدت و انسجام میان گروه‌های مردمی بود، خاطرنشان کرد: من به طور کامل می‌دانم که شما جوانان با وجود اختلاف سلیقه با برخی از پویش ها و حتی با تحمل برخی ناملایمات باز هم با قدرت مسیر خود را بدون حاشیه طی کردید.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آماده هرگونه همکاری و حمایت از شما جوانان هستم، گفت: از اینکه در هفته جوان توفیق حضور در جمع شما آن هم در زمان تلاش برای خدمت به مردم را پیدا کردم بسیار خرسندم و یقین دارم مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد.

* در محضر خدا و مردم رو سفید شده‌ایم

نماینده سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های فرماندار شهرستان از جوانان و اعتمادی که به آنها در مسیر مبارزه با کرونا شده است، اضافه کرد: روز ابتدای راه‌اندازی پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس به فرماندار محترم اطمینان دادم که در محضر خداوند، مردم و ایشان رو سفید خواهیم شد که الحمدالله به نسبت اقدامات خوبی را صورت دادیم.

مهدی باقریان با تشریح اقدامات این پویش در 24 محور عملیاتی و نتایج درخشان آن، گفت: تمامی این موفقیت‌ها حاصل همت بالای جوانان گنبدکاووس در 6 سازمان مردم‌نهاد است که برای خدمت به همشهریان خود هم قسم شده و از صمیم جان در این مسیر مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از آنکه در حوزه تهیه بسته‌های بهداشتی، تولید ماسک و گان، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و همچنین فراخوان بخشش اجاره منازل و اماکن تجاری گام‌های بزرگی را برداشتیم فاز بعدی فعالیت را آغاز کردیم، تصریح کرد: در فاز دوم فعالیت‌ها بیشتر نگاهمان را به حوزه معیشت مردم معطوف کرده‌ایم.

گفتنی است در این دیدار حجت‌الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان، فرهاد شیبک معاون سابق فرماندار و از اعضای فعال سمن‌های جوانان و سید محمد حسینی مشاور اجتماعی فرماندار گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان کرونا تقدیر گنبدکاووس رئیس اداره ورزش و جوانان معاون سابق فرماندار فرماندار گنبدکاووس فرماندار گنبدکاووس سمن های جوان شما جوانان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟