Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:39:00 GMT

آماده باش اورژانس در پی ورود سامانه‌های بارشی به تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۳۶۹

رئیس مرکز اورژانس تهران از آماده باش این سازمان در مقابل ورود سامانه‌های بارشی به تهران و وقوع حوادث جوی احتمالی خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه‌های بارشی به کشور و استان تهران و بروز حوادث جوی احتمالی، اورژانس تهران در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه سیل و طوفان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهروندان توصیه کرد که از سفر و اسکان در مناطق کوهستانی و کنار رودخانه‌ها به دلیل خطر سقوط سنگ از کوه و طغیان رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس مرکز اورژانس تهران با اشاره به شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور گفت: توصیه می‌شود شهروندان از مسافرت خودداری کنند و در خانه بمانند همچنین باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس تهران بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز