Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سفارت ایران در بروکسل و لوزامبورگ در اطلاعیه‌ای از انجام یک پرواز فوق‌العاده در میان آمستردام به تهران خبر داد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به آگاهی هموطنان عزیز می رساند که متعاقب تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده، شرکت هواپیمایی «ایران ایر» مجوز یک پرواز ویژه در مسیر آمستردام-تهران را برای تاریخ پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری برابر با ۲۳ آوریل ۲۰۲۰ از مقامات ذیربط هلندی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از هموطنان، به ویژه دانشجویان و گردشگرانی که مایلند از این پرواز برای بازگشت به کشور استفاده کنند، می توانند از روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹، با دفتر ایران ایر در آمستردام به شماره ۰۰۳۱۲۰۴۰۵۴۷۹۰ و ۰۰۳۱۲۰۴۰۵۴۷۹۱ تماس و نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمستردام سفارت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت