Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:42:49 GMT

تولید ماسک و گان بهداشتی توسط کارآفرینان کرمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۴۴۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 53 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراکز درمانی استان کرمان با استفاده از توان کارآفرینان کرمانی بخشی از نیاز خود به ماسک و گان را در استان تولید می‌کنند.

کد خبر 4896940.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بارش باران بیرجند شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح سه شنبه در نشست کارگروه ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲ مجموعاً ۱۷ هزار و ۹۹۱ مورد از قرارها و آرا مرتبط با کاهش جمعیت کیفری زندانیان بود و این آرا قضائی شامل ۶۵۳ مورد آزادی مشروط، ۲ هزار و ۸۸۰ فقره قرار تعلیق تعقیب و ۴۹۶ مورد قرار تعویق صدور حکم می‌باشد.

وی افزود: قضات کرمانی یک هزار و ۲۶۵ مورد تعلیق مجازات، ۷ هزار و ۵۵۲ مورد استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از قبیل الزام به خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، دوره مراقبت و محرومیت از حقوق اجتماعی، ۳۵۳ مورد نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی و … را در آرا قضائی خود صادر کردند.

وی کاهش جمعیت کیفری زندانیان را از اهداف مهم دستگاه قضائی استان کرمان در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: طی یک سال اخیر رؤسا، دادستان‌ها و قضات به صورت مستمر از زندان‌های استان سرکشی کردند و بیش از ۲ هزار و ۵۷۶ مورد بازدید از زندان در جهت رفع مشکلات احتمالی زندانیان صورت پذیرفت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی بازدید از کانون اصلاح و تربیت توسط قضات ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و بررسی مشکلات آنها از نزدیک نیز در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۳۰۶ نفر با حمایت‌های مالی ستاد دیه و تعداد ۵۲ نفر با پیگیری‌ها و حمایت مالی انجمن حمایت از زندانیان کرمان از زندان آزاد شدند.

عالی‌ترین مقام قضائی استان کرمان ضمن رضایت از عملکرد شوراهای حل اختلاف زندان‌ها گفت: در سال گذشته تعداد ۴ هزار و ۲۵۷ فقره پرونده جهت صلح و سازش به شوراهای حل اختلاف ویژه زندان‌ها وارد شد که ۴ هزار و ۱۸۷ فقره مختومه و از این تعداد ۳ هزار و ۳۱۷ مورد با مصالحه خاتمه یافت که در مجموع آزادی یک هزار و ۷۳ نفر به همراه داشته است.

حجت الاسلام حمیدی، از دیگر اقدامات دستگاه قضائی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان را رسیدگی به تعداد یک هزار و ۴۴۸ فقره دادخواست تعدیل و تقسیط مهریه و آزادی تعداد ۳۰۱ نفر از محکومین نام برد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه در زندان اصل بر دادرسی الکترونیک است، مگر در مواردی که حضور فیزیکی مددجو در دادگاه ضرورت داشته باشد، گفت: بر این اساس بایستی دادرسی الکترونیک در زندان‌ها بیش از ۹۵ درصد انجام شود تا اعزام و بدرقه از زندان به حداقل ممکن برسد و همچنین لازم است مرخصی زندانیان ساماندهی شود.

کد خبر 6079509

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند