Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از پرداخت ودیعه مسکن به سه هزار و ۵۰۰ خانوار مستاجر در سطح استان گلستان و ساخت و کمک به ساخت مسکن سه هزار و ۳۶۰ خانوار محروم و نیازمند و اقشار کم درآمد در شهر و روستاهای استان خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» به مناسبت سالروز تاسیس حساب 100 امام (رحمه الله علیه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حساب 100 حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در (21 فروردین) سال 58 در فرمانی تاریخی توسط امام راحل با هدف محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستای توسط امام راحل به عنوان اولین نهاد عمرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست بنیاد مسکن گلستان، تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، محرومیت زدایی از مناطق محروم، افزایش مشارکت مردم در امور خیریه و ارتقاء سطح اخلاق اسلامی در جامعه را از اهداف تاسیس این حساب برشمرد و اظهارداشت: این حساب تا کنون منشاء خیر و برکت برای محرومان و نیازمندان بوده است.

 

وی افزود: ساخت و مقاوم سازی خانه های روستائیان و محرومین، تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری، ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار کم درآمد در روستاها و شهرها، حفظ معماری و بافت های روستاهای تاریخی، بازسازی مناطق خسارت دیده از حوادث طبیعی، صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری و غیره از مهمترین فعالیت های حساب 100 و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته راه های مشارکت و کمک مردم و خیرین به این حساب در قالب کمک های نقدی از طریق واریز به حساب 100، اهدای زمین برای ساخت مسکن، کمک های غیر نقدی شامل تامین مصالح ساختمانی، پرداخت اقساط تسهیلات مسکن محرومین و غیره بوده است.

 

سرپرست بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: پرداخت ودیعه مسکن به سه هزار و 500 خانوار مستاجر در سطح استان، ساخت و کمک به ساخت مسکن سه هزار و 360 خانوار محروم و نیازمند و اقشار کم درآمد در شهر و روستاهای استان، کمک به احداث مسکن 196 خانوار دارای دو عضو معلول از طریق پرداخت کمک های بلاعوض، کمک نقدی حساب 100 به محرومین در راستای هزینه کرد واحدهای مسکونی به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان و کمک غیر نقدی حساب 100 به محرومان جهت مقاوم سازی خانه ها (درب، پنجره، ماسه ، سیمان، زمین و غیره) از مهمترین خدمات ارائه شده از سوی بنیاد مسکن به نیازمندان بوده است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی اقشار کم درآمد بنیاد مسکن سه هزار حساب 100

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد