Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@23:31:40 GMT

سعادتمند: قهرمانی نباید به هیچ تیمی تقدیم شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۴۵۵

سعادتمند: قهرمانی نباید به هیچ تیمی تقدیم شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تقدیم کردن قهرمانی به هر تیمی کاملا مخالف هستم و مقابل این ایده بسیار غلط می‌ایستم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: وضعیت لیگ امسال نامشخص است و شیوع بیماری کرونا نه تنها ادامه مسابقات را در وضعیت فعلی ناممکن کرده بلکه امکان به پایان رساندن این مسابقات در ماه‌های آینده را هم زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند همه مدیران، سرپرستان، سرمربیان و بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ این حق را دارند که نظر خود پیرامون وضعیت لیگ نیمه کاره‌ای که داریم، بیان کنند اما کسی اجازه ندارد نظر خود را نظر قطعی و تنها راه درست بداند. بنده بنا به درخواست هواداران عزیز استقلال در این مورد قطعا واکنش نشان خواهم داد.

او تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید می‌کنم مطلقا با اعلام پایان لیگ و قهرمانی تیم دیگر موافقت نخواهم کرد چرا که فاصله امتیازی و میزان بازی‌های مانده به نوعی است که قهرمانی هیچ تیمی مسجل نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: در مورد سرنوشت لیگ نظرات بسیار صریحی دارم. اول اینکه برای اعلام نظر نهایی تصمیمات و نقطه نظرات مشترک از سوی FIFA و AFC و سازمان بهداشت جهانی برای کل جهان متصور خواهد بود سپس مصوبات ستاد کرونا کشور هم در این زمینه برای ادامه مسابقات و حتی تمرینات لازم الاجراست. در حال حاضر تمام لیگ‌های دنیا تعطیل شده‌اند و هیچ نیازی به تصمیم عجولانه نیست. شاید بتوان کرونا را مهار و مسابقات را دوباره برگزار کرد؛ اگرچه باور این موضوع سخت به نظر می‌رسد.

سعادتمند گفت: نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در مورد تعیین سرنوشت لیگ با احترام به اهداف و تلاش تمامی باشگاه‌ها و هزینه‌های مرتبط و نگاه هواداران، تنها نمایندگان تیم‌های حاضر در مسابقات می‌توانند و باید تصمیم بگیرند.

او ادامه داد: بر این باورم بهترین تصمیم آن است که ابتدا چند راه‌حل را به عنوان راه‌های احتمالی برطرف کردن این مشکل و معضل در نظر بگیریم و بعد در مجمعی که تنها ۱۶ مدیرعامل تیم‌های لیگ برتری در آن حق رای دارند، در مورد بهترین راه ممکن رای‌گیری شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: با در نظر گرفتن اینکه فدراسیون فوتبال فعلا رئیس ندارد و اینکه هر تصمیمی که خارج از رای‌گیری مدیران باشگاهی اتخاذ شود سبب ایجاد حرف و حدیث‌های فراوانی خواهد شد، توصیه می‌کنم از رای‌گیری استفاده شود.

سعادتمند با بیان اینکه قهرمانی هیچ تیمی در لیگ ایران مسجل نشده و من از منافع باشگاه استقلال دفاع می‌کنم، گفت: پیش از این هم فرصت بود تا در چنین موردی صحبت کنم اما بر این باورم که بهتر است مسئولان محترم باشگاه‌های حاضر در مسابقات تا زمانی که تکلیف برگزاری ادامه مسابقات، مشخص نشده چه به لحاظ بین‌المللی و چه ملی سکوت کنند و با صحبت‌های غیرضروری و بعضا غیرمسئولانه خود سبب ساز ایجاد آشفتگی در خاطر هواداران تیم‌های دیگر نشوند.

او بیان کرد: به اعتقاد من بهتر است سازمان لیگ یا فدراسیون از باشگاه‌ها و همچنین صاحب نظران فوتبال بخواهند تا نظرات و پیشنهادهای خود در مورد بحران به وجود آمده و راه‌های برطرف کردن آن را آماده و تقدیم کنند تا بتوان به مدل‌های تصمیم‌گیری مشخصی رسید که قابلیت رای‌گیری را داشته باشند.

سعادتمند خاطرنشان کرد: ضمن تبریک فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد نخستین قهرمانی استقلال و اولین قهرمانی نماینده‌ای از کشورمان در مسابقات قاره‌ای به هواداران استقلال و خانواده بزرگ فوتبال ایران، بر این باورم که تصمیم‌گیری درمورد موضوعی به این اهمیت، باید دور از سیاست‌های تبلیغاتی و هوادارپسند اتخاذ شود و از مسئولان باشگاه‌های مختلف می‌خواهم که از گفتن سخنان غیرضروری خودداری کنند و ضمن رعایت و الزام به تصمیمات ستاد کرونا براساس منطق و حق قانونی باشگاه‌ها اقدام نمایند. زیبایی فوتبال به بازی‌های هیجان‌انگیز آن و شور هواداران بوده و قهرمانی در آن هم می‌بایست در زمین فوتبال مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد سعادتمند باشگاه استقلال لیگ برتر مدیرعامل باشگاه استقلال رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است