Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@18:35:48 GMT

تبلیغ پرمفهوم برای تشویقِ مردم در رعایت فاصله اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۴۸۳

تبلیغ پرمفهوم برای تشویقِ مردم در رعایت فاصله اجتماعی

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- تبلیغ پرمفهوم برای تشویقِ مردم در راستای رعایت فاصله فیزیکی و تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 16:00 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۴۴۸

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیستر ببینید:  تبلیغ تلویزیونی روسیه برای باز کردن مسیر آمبولانس در خیابان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟

یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق مشارکت مردم در جهش تولید، هدایت موثر اعتبارات بانکی به سمت تولید و اعطای وام خرد به مردم در جهت ساخت مسکن و خرید کالاهای تولید داخل پس از اتمام ساخت خانه است. بنابراین برای اعطای وام توسط شبکه بانکی به مردم در حوزه ساخت مسکن، نیازمند مداخلات راهبردی و سیاست‌گذاری بانک مرکزی برای تشویق بانک‌ها در این جهت است که این راهکار استفاده از ابزارهای تنبیهی و تشویقی بانک مرکزی برای تشویق بانک ها به اعطای وام بیشتر ساخت مسکن است.

اجرای اقدامات تنبیهی مانند جریمه بانک‌های متخلفی که در ارائه تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می‌کنند، می‌تواند به عنوان عامل بازدارنده و ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال بانک‌ها در نهضت ملی مسکن باشد. بانک مرکزی می‌تواند با جریمه کردن بانک‌هایی که به تعهدات خود در بخش مسکن عمل نمی‌کنند، سیستم پاسخگویی ایجاد کند و اطمینان حاصل کند که بانک‌ها اعطای وام برای پروژه‌های ساخت مسکن را در اولویت قرار می‌دهند. علاوه بر این، اجرای اقدامات تشویقی مانند افزایش سرمایه برای بانک‌های دولتی سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن، می‌تواند انگیزه بیشتری برای بانک‌ها برای افزایش وام برای پروژه‌های مسکن داشته باشد.

 تصویب جریمه 26 هزار میلیارد تومانی اخیر برای بانک هایی که از پرداخت تسهیلات مسکن خودداری کردند، گامی قابل توجه در جهت پاسخگویی بانک ها و تشویق آنها به اولویت دادن به وام ساخت و ساز مسکن است. با این حال، نظارت و اجرای مؤثر این جریمه‌ها برای بانک مرکزی برای اطمینان از رعایت بانک‌های متخلف، مهم است. همچنین تصویب افزایش سرمایه بانک های دولتی در بودجه 1403 نشان دهنده تعهد دولت به تقویت نهضت ملی مسکن و ترویج ساخت واحدهای مسکونی بیشتر است.

علاوه بر اعمال جریمه برای بانک های متخلف، اعمال محدودیت در قدرت وام دهی بانک هایی که سهم خود در اعطای وام ساخت مسکن را رعایت نمی کنند؛ از دیگر اقدامات مهم برای تشویق بانک ها به اولویت دادن به وام مسکن است. بانک مرکزی با محدود کردن قابلیت وام دهی بانک های متخلف و ممانعت از اعطای سهم وام ساخت مسکن توسط بانک ها به بخش های دیگر، می تواند فضای مساعدتری را برای بانک هایی که فعالانه از بخش ساخت و ساز مسکن حمایت می کنند، ایجاد کند. این رویکرد نه تنها باعث افزایش جریان اعتبار به سمت پروژه‌های ساخت مسکن می‌شود، بلکه تضمین می‌کند که بانک‌های مسئول و سازگار برای کمک‌هایشان به نهضت ملی مسکن پاداش دریافت می‌کنند. همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای اعطای تسهیلات ساخت مسکن در بانک مسکن گام مهم دیگری در جهت هدایت اعتبارات بانکی در راستای توسعه است. با متمرکز کردن فرآیند اعطای وام مسکن از طریق بانک مسکن، دولت می‌تواند توزیع وجوه را ساده‌تر کند و از تخصیص کارآمد منابع برای حمایت از پروژه‌های ساخت مسکن اطمینان حاصل کند. این رویکرد متمرکز همچنین می تواند به هدایت اعتبارات بانکی به سمت حوزه های اولویت دار مانند مسکن ارزان قیمت، توسعه شهری و بهبود زیرساخت ها کمک کند.

در مجموع اجرای موفقیت آمیز اقدامات افزایش سهم تسهیلات ساخت مسکن در شبکه بانکی مستلزم استراتژی جامعی است که ترکیبی از ابزارهای تنبیهی و تشویقی، افزایش سرمایه برای بانک های دولتی، محدودیت بانک های متخلف و تخصیص متمرکز وام ساخت مسکن باشد. یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق مشارکت مردم در جهش تولید، هدایت موثر اعتبارات بانکی به سمت تولید و اعطای وام خرد به مردم در جهت ساخت مسکن و خرید کالاهای تولید داخل پس از اتمام ساخت خانه است. بنابراین برای اعطای وام توسط شبکه بانکی به مردم در حوزه ساخت مسکن، نیازمند مداخلات راهبردی و سیاست‌گذاری بانک مرکزی برای تشویق بانک‌ها در این جهت است که این راهکار استفاده از ابزارهای تنبیهی و تشویقی بانک مرکزی برای تشویق بانک ها به اعطای وام بیشتر ساخت مسکن است.

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب