Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:41:19 GMT

شناسایی ۱۶ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۵۲۸

شناسایی ۱۶ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۹۰ نفر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۹۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالیان اظهار کرد: از ۱۶ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد اراک، ۶ مورد ساوه و زرندیه، ۲ مورد خمین، ۱مورد کمیجان و ۱ مورد بوده است.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۹۸۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

جمالیان گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۱۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود:  ۱۵۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری  ۱۳۴ نفر می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ۱۶ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در اولین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گفت: روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته مطلوب بوده، اما موقعیت جغرافیایی استان و عبور خودرو‌های قاچاق بر کار را برای پلیس امنیت اقتصادی استان در برخورد با متخلفان سخت کرده است.
مخلص الائمه افزود: مبارزه با قاچاق کالا، توجه مسئولان به موضوع عرضه کالای خارجی و قاچاق از سوی بعضی فروشندگان در فضای مجازی، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی مؤثر در شناسایی شبکه‌های سازمان یافته قاچاق در استان و تعیین تکلیف به موقع پرونده‌های تعزیراتی باید در دستور کار قرار گیرد.
او از اقدامات مؤثر تعزیرات حکومتی و اموال تملیکی در تعیین تکلیف پرونده‌های قاچاق و واگذاری بعضی کالا‌ها به مردم تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد این روند خوب امسال هم ادامه یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم درحاشیه این جلسه گفت: ورود کالای قاچاق به کشور صدمات جبران ناپذیر اقتصادی را بر بدنه تولید و اقتصاد کشور وارد می‌کند.
نظری افزود: قرار گرفتن استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور و تردد خودرو‌های قاچاق بر، وظایف دستگاه‌های فعال در حوزه قاچاق کالا و ارز را دو چندان کرده و می‌توان با انجام اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای، نظارت دقیق توفیقات سال گذشته در زمینه برخورد با قاچاق کالا و ارز را امسال نیز رقم زد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور