Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@15:03:23 GMT

برخورد با استخدام غیرقانونی معلمان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۵۳۵

برخورد با استخدام غیرقانونی معلمان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا نخعی در این دیدار با ویسکرمی منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم اظهار داشت: بنده در بررسی‌های انجام شده به حدود 300 مورد از استخدام‌های غیرقانونی در آموزش و پرورش لرستان برخورد کردم، افرادی که تخلفشان در استخدام محرز شده و مستندات‌شان جعلی است که از این پس فیلتر و کنترل در همه استخدام‌های آموزش و پرورش لرستان رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تجهیز مدارس استان نیز افزود: با رئیس سازمان نوسازی مدارس صحبت‌هایی انجام شد که بنا شد سیستم‌های حرارتی غیراستاندارد در مدارس استان جمع‌آوری شود که مبلغ قابل توجهی به این امر اختصاص داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: یکی از اشکالات آموزش و پرورش لرستان این است که در بحث درآمد اختصاصی ضعیف‌ترین استان است که باید روی این مسئله کار زیادی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس را باید با آموزش به مهارت‌های روز تجهیز کنیم بیان کرد: تولیدی کردن مدارس بسیار مهم است و مدرسه باید محل کسب درآمد و آموزش کارآفرینی باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش آموزش و پرورش لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان