Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در قالب ۳ قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی در جهت مبارزه با کرونا در تولید ماسک فعایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در قالب ۳ قرارگاه و ۱۸ کارگاه خانگی در جهت مبارزه با کرونا در تولید ماسک فعایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انجام عملیات وعده صادق، اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی علاوه بر ایجاد عزت و یکپارچگی در کشور موجب رعب و وحشت دشمنان خارج از کشور شد و امید و غرور ملی را احیا کرد.  رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته دو یادواره باشکوه شهدای جهادگر استان در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران برگزار شد، از برگزاری سومین یادواره در ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان کهگیلویه خبر داد. وی برگزاری این یادواره‌ها را تمرینی برای اجلاسیه شهدای جهادگر استان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با حضور مقامات عالی کشوری و پس از آن کنگره ملی در مهر ماه دانست و بر به کار بستن همه توان و همت لازم برای برگزاری مراسمی در شان شهدا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی