Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی با تبریک رای اعتماد مجلس به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی کشاورزی با بیان اینکه این وزارت خانه مسئولیت اصلی تامین امنیت غذایی کشور را برعهده داشته و همواره با چالش‌ها و تهدیدات مختلف همراه بوده است، گفت: بروز تهدیدهای نوین، نیازمند اتخاذ رویکردی ویژه برای پژوهش، مطالعه و برنامه‌ریزی برای مقابله و کنترل تهدیدات و فرصت سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلالی گفت: در شرایط فعلی که اذهان عمومی جامعه و اراده مسئولان در راستای ارتقای ساختارهای دفاع بیولوژیک کشور همراه و همگام است ضرورت دارد تا نقش ویژه و کلیدی وزارت جهاد کشاورزی در این ساختار دفاعی در راستای صیانت از سرمایه‌ها و دارایی‌های زیستی کشور در حوزه‌های ذخایر ژنتیکی، منابع زیست محیطی از جمله منابع آبی و خاکی و همه منابعی که دارای تاثیر متقابل در چرخه حیات موجودات زنده هستند بازتعریف و ارتقا یابد.

رییس سازمان پدافندغیرعامل خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با سابقه درخشان در حوزه های علمی، تشخیصی و تولید واکسن که یکی از آنها موسسه واکسن‌سازی رازی است می‌تواند در کارزار مقابله با چالش‌های زیستی عملکرد درخشان ‌تری داشته باشد که این مهم نیازمند بازنگری در مدل اداره این مرکز با تدبیر جنابعالی است.

جلالی خاطرنشان کرد: یقین دارم با توجه به تجارب علمی و عملی جنابعالی، وزارت جهاد کشاورزی رویکرد مناسبی را در راستای ارتقای امنیت غذایی و سلامت کشور و توجه به پدافند زیستی به کار خواهد گرفت.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی خود را در راستای اجرای ماموریت‌ها و وظایف مشترک و حداکثر هم افزایی و هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی به منظور تقویت زیرساختهای پدافند زیستی کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی اعلام کرد.

کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی چهارشنبه گذشته توانست رای اعتماد اکثر نمایندگان مجلس را کسب کند و مسیولیت این وزارتخانه را عهده دار شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان پدافند غیرعامل کشور کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان پدافند غیرعامل کشور کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی سازمان پدافند غیرعامل کشور کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی سازمان پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران