Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@07:13:47 GMT

تصویر سیل در قم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۶۷۵

تصویر سیل در قم

به گزارش صدای ایران، عکس زیر مربوط به سیل امروز در شهر قم رو به روسی حرم مطهر حضرت معصومه (س) است:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سیل قم 22 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد

وزارت خارجه فرانسه روز جمعه ضمن تعبیر کردن تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به دفاع از خود، خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارش‌هایی از انهدام ۳ ریزپرنده در آسمان استان اصفهان توسط ضدهوایی، پاریس خواستار خویشتن‌داری در منطقه شد.

وزارت خارجه فرانسه روز جمعه ضمن تعبیر کردن تجاوزات نظامی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دفاع از خود، خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد.

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز گفت: «تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند. ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

منبع: فارس

دیگر خبرها