Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای حشد الشعبی دومین تروریست خطرناک را طی 24 ساعت اخیر و با آغاز دور دوم عملیات پاکسازی استان الانبار و نزدیک مرز عراق با اردن و عربستان دستگیر کردند.

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای الحشد الشعبی امروز جمعه یک تروریست را در رای عملیات  «ابطال النصر»(قهرمانان پیروزی دوم) در استان الانبار نزدیک مرز اردن و عربستان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قاسم مصلح» فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در استان الانبار گفت: «نیروهایی که مشغول عملیات ابطال النصر در استان الانبار نزدیک مرز با اردن و عربستان هستند یک تروریست داعش را بر اساس اطلاعاتی دقیق دستگیر کردند».

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این فرمانده الحشد الشعبی افزود: «این تروریست خطرناک که به دلیل دست داشتن در عملیات علیه نیروهای امنیتی تحت تعقیب بود، سلاح و مهمات و همچنین اینترنت ماهواره ای در اختیار داشت».

روز گذشته هم نیروهای الحشد الشعبی یک سرکرده خطرناک داعش را طی عملیات الانبار دستگیر کرد.

نیروهای الحشد الشعبی با همکاری ارتش عراق از بامداد روز پنجشنبه عملیات امنیتی گسترده‌ای را در مناطق مرزی غرب و جنوب غربی استان الانبار  در غرب عراق آغاز کردند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای نام این عملیات را «قهرمانان پیروزی دوم» نهاده و گفته است که هدف این عملیات تامین امنیت مرزهای غربی عراق و مناطق بیابانی در بخش جنوب غربی استان الانبار است.

در مقطع اخیر هسته‌های خفته داعش با سوء استفاده از  شرایط شیوع بیماری کرونا در عراق حملات خود را علیه نیروهای امنیتی عراق افزایش دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی تروریست ها داعش خطرناک نیروهای الحشد الشعبی استان الانبار نزدیک مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک مخفیگاه تروریستی شناسایی شده توسط نهاد‌های اطلاعاتی توسط نیرو‌های امنیتی پاکسازی شد.
این بیانیه افزود: عملیات مذکور در شهر «دیرا اسماعیل خان» از نواحی ایالت خیبرپختونخوا انجام شد که طی آن ۴ تروریست در جریان تبادل سنگین آتش با نیرو‌های امنیتی به هلاکت رسیدند.
ارتش پاکستان اعلام کرد: از این تروریست‌ها که در چند فقره حمله به غیر نظامیان در مناطق مختلف پاکستان تحت تعقیب بوده اند، سلاح و مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
لازم به ذکر است هفته گذشته در حمله به نیرو‌های ارتش پاکستان در منطقه «دیرا اسماعیل خان» ۷ نظامی این کشور کشته شدند.

دیگر خبرها

  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • جزییات دستگیر تروریست عضو جیش الظلم
  • راهبرد نظامی مقاومت برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق