Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی گفت: با احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها شهروندان در حواشی این مسیرها تردد و اتراق نکنند.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شرایط جوی استان اظهارکرد: فعالیت سامانه بارشی تا یک‌شنبه ادامه داشته و از روز دوشنبه سامانه دیگری وارد استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به تأثیر سامانه بارشی بر استان تا پس فردا یک‌شنبه، آسمان استان تهران ابری همراه با مه رقیق و گاهی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران در همین رابطه بیان‌داشت: در برخی ساعات بارش باران به صورت رگبار، رعدو‌برق و تندباد موقت و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف و در برخی ساعات کولاک برف انتظار داریم.

جلالی درباره مخاطرات این سامانه بارشی عنوان کرد: در طول این مدت لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی موقت برخی معابر، کاهش دید بویژه نواحی کوهستانی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها انتظار می‌رود.

وی به نفوذ سامانه بارشی دیگر از روز دوشنبه اشاره کرد و گفت : از دوشنبه افزایش ابر و تا اوایل وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران درباره میزان بارش‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خوب بارندگی‌ها در سطح استان بیشترین مقدار بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شمیرانات و شهریار با ۴۷ و ۴۰ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/پ/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران هواشناسی بارش باران آب سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حیدری گفت: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ بارندگی گزارش شده است.
حیدری ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: از امروز در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی شده است.
وی توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان