Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار مبتلایان به کرونا در بیست و دومین روز از فروردین ماه ۹۹ حاکی از آن است که احتمالا هفته سختی در پیش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا آمار مبتلایان به کرونا در بیست و دومین روز از فروردین ماه ۹۹ حاکی از آن است که احتمالا هفته سختی در پیش خواهد بود.

هرچند آمار بهبودیافتگان جدید با افزایش ۶۵۹ نفره نفره روبرو بوده اما در مقابل تعداد مبتلایان و متوفیان جدید نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبتلایان جدید نسبت به روز گذشته ۳۳۸ نفر و فوتی‌ها نیز نسبت به روز ۵شنبه با افزایش ناچیز ۵ نفره روبرو بوده اما آنچه مهم به نظر می‌رسد شیب صعودی است که در کلیت نمودار امروز به چشم می‌خورد.

هرچند براساس نظرات کارشناسی از اوایل هفته آتی باید منتظر این صعود می‌بودیم اما گویا این افزایش زودتر از موعد پیش‌بینی شده رخ‌داده است.

بیشتر بخوانید؛

آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز جمعه ۲۲ فروردین/ بهبودیافتگان ۳۵۴۶۵ و مبتلایان ۶۸۱۹۲ نفر+جزئیات

کدام شاخصه در مواجهه با کرونا مهم‌تر است؛ اقتصاد یا سلامت مردم؟

به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سختی خواهد بود و باید منتظر پیک دوم شیوع کرونا در کشور باشیم.

همه این هشدارها حاکی از آن است که کرونا همچنان خطرناک است و قربانی می‌گیرد و در کمین خانواده‌هاست. کرونا برای از پا انداختن هر کدام از ما منتظر یک بهانه است. بهانه‌ای مانند خروج از قرنطینه، عدم رعایت مسائل بهداشتی و حضور در مجامع عمومی.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو