Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگذشت مادر پپ گواردیولا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، مایکل آرتتا سرمربی آرسنال که تا چندی پیش به عنوان دستیار در کنار گواردیولا کار می‌کرد، به همدردی با گواردیولا پرداخت.

باشگاه منچستر سیتی هم با انتشار بیانیه‌ای فوت مادر سرمربی این تیم را تسلیت گفت و نوشت: خانواده منچستر سیتی داغدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر گواردیولا بر اثر کرونا ویروس درگذشت. او ۸۲ ساله بود و اهل بارسلونا.

دستیار پیشین گواردیولا ضمن تسلیت درگذشت مادر سرمربی منچستر سیتی اظهار داشت: با گواردیولا در تماس بودم. او قبل از این ماجرا هم خیلی نگران بود، زیرا والدین او سن و سال بالایی داشتند و باید در قرنطینه می‌ماندند.

بیشتر بخوانید: روش عجیب سرمربی سرخ پوشان برای نظارت بر بازیکنان

آرتتا افزود: خبر تلخی بود. من درک می‌کنم که خانواده مهم‌تر از هر چیز دیگری است. من تسلیتم را به خانواده گواردیولا ابراز کردم و امیدوارم آن‌ها بتوانند با این مصیبت کنار بیایند.

آرتتا که پیش از این تست کرونا داده بود و با مثبت اعلام شدن آن به قرنطینه رفته بود، اکنون سلامتی کامل خود را به دست آورده و در این باره اظهار داشت: ویروسی که من گرفتم از نوع خفیف بوده و یا سیستم ایمنی بدن من فوق العاده است. روزی که به من گفتند به خاطر تماس با مالک یک کشتی مشکوک به کرونا هستم، دقیقا همان روزی بود که علائم خودشان را نشان دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پپ گواردیولا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: حاجیه بانو رباب ابونصری، مادر شهید والامقام خلیفه عباسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر شهیدپرور فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در گلزار شهدای روستای گرگنا برگزار می‌شود.

پاسدار وظیفه شهید خلیفه عباسی متولد سال ۱۳۴۶ در ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا