Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آذری نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: مولفه‌های جهش تولید باید بر مبنای سند گام دوم انقلاب استخراج شود.

او تصریح کرد: «جهش تولید» یعنی حرکتی انقلابی در یک دوره و فرآیندی فراتر از تفکر متعارف؛ و این اتفاق در یک فرآیند عادی اتفاق نمی‌افتد و حذف موانع تولید در بحث قانون گذاری و برخی مقررات و بخش‌نامه‌ها، و توجه ویژه به بازنگری در قوانین حمایتی امری ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج با اشاره به تحقق جهش تولید و حمایت از بخش خصوصی گفت: آن قسمت از بخش خصوصی که دغدغه وطن داشته و تابع ولایت باشد؛ نه تابع منافع شخصی و حزبی به نمایندگانی شجاع، مبتکر، جهادی و انقلابی، که برخی مواقع آتش به اختیار عمل نمایند نیاز داریم، که توجه ویژه به بیانیه استراتژیک گام دوم انقلاب، از ملزومات هدف مزبور بشمار می‌آید.

آذری افزود: ایران چهارمین کشور ثروتمند جهان از نظر ذخایر سوخت فسیلی میباشد که با ۱۵ کشور به صورت مستقیم مرز آبی و خاکی دارد که اگر سهمی ۱.۱ درصدی از جمعیت جهان دارد، بر اساس آمار رسمی و تأیید شده مراجع معتبر بین‌المللی، حدود ۱۵۸ میلیارد بشکه نفت [۹.۳ درصد از کل منابع نفتی دنیا]و حدود ۳۳ هزار میلیارد مترمکعب گاز [۱۸ درصد دنیا]را داراست.

او با تاکید به این که مدیریت منابع در این زمینه ضعیف و در برخی امور سیاسی کاری شده است ادامه داد: بایستی برای بهبود شرایط، ریشه این سیاست بازی خشک شود

نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج  با اشاره به رونق تولیدکه در واقع مرحله بدوی جهش تولید است گفت: رونق تولید یعنی تسهیل و ساده سازی روند تولید؛ اما جهش تولید، یعنی تحول در ساختارها، اندیشه و تفکر قوای مقننه، مجریه و قضائیه.

آذری افزود: رفع بروکراسی خشک اداری، حل مشکل تعدد مراکز اداری تصمیم گیری و کوچک سازی دولت که متاسفانه دولت‌ها سال‌هاست با هدف دستیابی به حفظ خود، فقط بدنه دولتی را بزرگ کرده اند جهش تولید را در بخش تقنینی، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی و صنایع غذایی، مسکن، فعالیت‌های دانش بنیان و دیگر بخش‌ها مشهود میسازد.   انتهای پیام// ح.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید قوانین حمایتی سرمایه گذاری حمایت بخش خصوصی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش «تابناک»، یوسف بنی اسدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران و وزش باد شدید جاده های شهرستان قوچان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان و پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز در اثر مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده بزنگان دید افقی رانندگان را محدود کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، بارش باران شدید بیشتر مناطق استان را فرا خواهد گرفت، حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • نباید از وجه رسانه‌ای شعر غفلت کنیم
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • بر اساس سند تحول امور به مردم واگذار می شود
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • ایجاد درآمد پایدار با محصولات کم آب طلب، پربازده و اقتصادی
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی