Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد اسلامشهری با تولید ماسک‌های بهداشتی به یاری دیگر جهادگران و گروه‌های امدادی و پزشکی شتافتند. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، در پی شروع ویروس کرونا در اغلب شهرها گروه‌های جهادی و نیروهای مردمی پا به پای مسئولان و کادر پزشکی به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس منحوس کرونا مقابله کنند اما آنچه که بیش از پیش شور و شعور انسانیت را جلوه‌گر می‌سازد ورود افراد آسیب‌پذیر و کم‌درآمد به میدان جهاد و کمک به همنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ویدیویی تسنیم| بانوان نهاوندی؛ پیش‌مرگ‌های دفاع مقدس، جهادگران مدافع سلامتکارگاه تولید ماسک و لباس پزشکی توسط بانوان طلبه در قم به روایت تصویرگزارش ویدئویی تسنیم| تبدیل حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد به کارگاه تولید ماسک / بانوان بسیجی‌ میدان‌دار شدند

مشارکت افراد نیازمند امروز در کنار ناجیان امید دیروزشان بارقه‌ای از مهر و همدلی را به ارمغان آورده که نشان از روحیه بالای انسانی، ایثار و همدلی ملت ایران دارد. این بارقه در شهرستان اسلامشهر نیز طنین‌انداز شده و برخی از هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای اسلامشهر که از افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت عمدتاً ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی هستند، با حضور در میدان جهاد دِین خود را به خدمت بی‌منّت حامیانشان ادا کردند و بیش از بیش از 15 هزار ماسک بهداشتی را تولید و روانه بازار کردند.

پیشگامی بانوان آسیب‌پذیر اسلامشهری در تهیه ماسک‌های بهداشتی در شرایط نیاز جامعه، با وجود همه تلخی‌های روزگار نه تنها گامی مؤثر در رفع معضل کمبود ماسک بهداشتی در کشور است که نشان از اتحاد و هم‌بستگی ملت ایران در شرایط سخت از جنگ گرفته تا مقابله با شیوع یک بیماری دارد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه