Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@18:27:11 GMT

جزئیات شهادت سرباز نیروی انتظامی در حمله افراد مسلح

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۲۷

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ کیاست سپهری با اعلام خبر شهادت یک سرباز وظیفه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بامداد امروز، دو فرد مسلح ناشناس، اقدام به تعرض و تیراندازی به یکی از مقرهای تابعه هنگ مرزی مهران کرده که با هوشیاری مرزداران و آتش پرحجم آنها، یکی از افراد مسلح زخمی شد و حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان ایلام افزود: متأسفانه در این درگیری سرباز وظیفه "محمد علی مرادی" بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و هنگام انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی از محل درگیری، مقادیری سلاح و مهمات به همراه یک دستگاه خودرو و گوشی تلفن‌همراه را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش مرزداران برای دستگیری فرد مسلح متواری شده، تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد افراد مسلح از سارقان سابقه‌دار هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دیدار گروه‌های مختلف روحانیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و اعضای تشکل‌های مردمی با سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد حاضران با سر دادن شعارهایی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور تجلیل کردند.

در ادامه حاضران با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است، اذعان کردند: حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

مردم اعلام کردند امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است..

دیگر خبرها

  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !