Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذربایجان شرقی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش بیش از چهار هزار نفر نیرو در شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: تلاش کسانی که سلامتی خود را برای حفظ سلامتی مردم به خطر انداخته و به طور مستقیم برای نظافت شهر و ضدعفونی معابر تلاش می‌کنند، قابل تقدیر است.

کریم صادق‌زاده تبریزی اظهار کرد: در این شرایط برای تکریم شهروندان موظف به حرکت به سمت شهر هوشمند و الکترونیک هستیم و یکی از فرصت‌هایی است که باید از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سال گذشته، اهتمام همه اعضای شورای شهر تبریز تسهیل امور شهرداری بود و در سایه همدلی، امورات شهر به نفع مردم پیش رفت، افزود: با کوچک‌ترین مانعی از سوی شورا و شهرداری نیز مواجه نبودیم و می‌توان گفت مدیریت شهری با توجه به وضعیت اقتصادی نمره قابل قبولی بود.

وی با تاکید بر این‌که مردم در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند و لازم است با آن‌ها همراهی لازم انجام شود، گفت: رمز موفقیت مدیریت شهری، همراهی با مردم است و باید مراقب باشیم که کارهای مردم به سمت حواشی کشیده نشده و تنها به فکر کار کردن برای مردم و ارایه خدمات بهینه بیشتر باشیم.

وی با بیان این‌که شهروندان اطمینان داشته باشند که فضاهای شهری، آلوده نیست، اظهار کرد: شهرداری تبریز چندین وظیفه اصلی بر عهده دارد و مقابله با کرونا در این برهه از زمان در جهت سلامتی وآسایش شهروندان از وظایف اصلی شهرداری بوده و اقدامات تا زمان قطع زنجیره بیماری ادامه خواهد داشت.

اگر همکاری مردم ادامه یابد، شاهد عبور از این وضعیت فعلی کرونا خواهیم بود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز گفت: کار شهرداری تعطیل بردار نیست، زیرا شهرداری به عنوان خط مقدم جبهه شهر باید کارها را انجام دهد تا مردم و سایرین به راحتی بتوانند کارهای خود را در خانه و محل کار انجام دهند.

وی گفت: با وجود چالش‌ها و مشکلات، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز همچنان به مسیر خود و خدمت بی‌منت به مردم ادامه می‌دهد و با وجود پاره ای از مسائل، مدیریت شهری باید فعال باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارکنان شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری، سلامت، پسماند، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و آتش نشانی تشکر می‌کنیم.

صادق‌زاده افزود: اگر همکاری مردم ادامه یابد، شاهد عبور از این وضعیت فعلی کرونا خواهیم بود؛ از تمام شهروندان که در این مسیر همراهی و همکاری لازم را دارند، تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: مردم تبریز قدرشناس خادمین خود در سنگر شهرداری و شورای شهر تبریز هستند و کارگران پاکبان و سایر تلاشگران واحدهای شهرداری تبریز در عمل ثابت کردند که با مردم همراه هستند و در جهت رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر تبریز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند./ روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است

ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید گفت: مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است.

جعفر قادری امروز، ۷ فروردین از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی گفت: کارمندان از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌واسطه ارتباط مستقیمی که مردم با شهرداری و مدیران آن دارند، کار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز امکان این را ایجاد کرده تا مردم مسائل و مشکلات خود را بدون سردرگمی به واحد مربوطه مراجعه یا اطلاع دهند، همچنین شهروندان می‌توانند از جزئیات و اقدامات شهرداری در محل سکونت خود مطلع شوند.

قادری بیان کرد: نحوه گزارش‌گیری سیستم و ارزیابی کار مدیران شهرداری و همین‌طور پیگیری‌های که برای مردم انجام می‌شود جای امیدواری است که مردم می‌دانند کار و دغدغه آن‌ها تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود که این کار ارزشمند توسط مجموعه شهرداری انجام می‌شوند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد