Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تأکید براینکه فیفا با ارسال نامه به کنفدراسیون‌ها خواستار ادامه مسابقات لیگ‌ها شده است، گفت: نمی‌شود مسابقات را نیمه‌تمام رها کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه ورزش در خصوص احتمال ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

در جریان هستید که با وجود شوکی که ویروس کرونا به سراسر جهان وارد کرد سازمان لیگ فوتبال ایران یک هفته مسابقات را ادامه داد اما از آنجا که ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی جمع‌بندی کردند که مسابقات ادامه پیدا نکند دیدارهای لیگ متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس افزود:

مسابقات به جهت حفظ سلامت بازیکنان و همه عوامل برگزاری لیگ‌ها در دنیا به حالت تعلیق درآمد ولی باید در نظر داشته باشیم برنامه‌ریزی سازمان لیگ ایران هم به شکلی که به نهاد بالادستی خود نگاه می‌کند.

مهدی محمدنبی تأکید کرد:

فیفا مکاتبه‌ایی را با کنفدراسیون‌های فوتبال انجام داده و خواسته مسابقات ادامه پیدا کند. اگرچه هنوز ابلاغیه‌ای به فدراسیون فوتبال نرسیده است اما قطعاً جمع‌بندی با کنفدراسیون‌های فوتبال خواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌

طبیعتاً‌ سازمان لیگ با باشگاه‌ها در ارتباط است و نظرات آنها را نیز جویا خواهد شد ولی از نظر من جمع‌بندی در سه بخش خواهد بود. طبیعتاً اگر از این فضا خارج شویم باید به باشگاه‌ها فرصت تمرین بدهیم تا در ۹ هفته آخر هفته لیگ را برگزار کنیم. ضمن آنکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز یک معضلی شده است.

مهدی محمدنبی با اشاره به اینکه هنوز ابلاغیه‌ای به فدراسیون نرسیده است، گفت:

در گزارشی که سهیل مهدی به من ارائه کرده مدعی شده تاکنون فیفا نامه‌ای به کنفدراسیون ارسال نکرده اما آنها در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند. هر شروعی پایانی دارد و نمی‌شود مسابقات را ناتمام گذاشت اما این موضوع در گرو تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد:

طبیعتاً نظرات مختلف به سازمان لیگ و هیأت رئیسه‌اش ارائه می‌شود و ما امیدوار هستیم هرچه زودتر از این فضا خارج شویم.

مهدی محمدنبی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد مسابقات لیگ برتر در کیش یا جم بوشهر برگزار می‌شود، گفت:

تا جایی که من در جریان هستم و سازمان لیگ به ما گزارش داده این موضوع شایعه است و اصلاً چنین مسائلی مطرح نیست. طبیعتاً مسابقات لیگ برتر رفت و برگشت است و نمی‌شود که به صورت متمرکز برگزار شود. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و تماشاگران دوست دارند از تیم‌های محبوب‌شان در شهر خودشان میزبانی کنند و نباید آنها را از تماشای بازی‌ها در استادیوم‌های شهرشان محروم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دبیرکل فدراسیون فوتبال پرسپولیس دبیرکل فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی مسابقات لیگ سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

کد خبر 846375 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم