Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@13:51:39 GMT

موضع گیری سرمربی ایرانی علیه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۶۷

موضع گیری سرمربی ایرانی علیه آمریکا

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی بین نامزد‌های کسب عنوان بهترین مربی فوتسال سال ۲۰۱۹ جهان نیز قرار گرفته در تازه‌ترین اقدام خودش به پویش "Corona۲plus" پیوسته. ناظم‌الشریعه با پیوستن به این پویش اعتراض خود را نسب به تحریم‌های کشور آمریکا نسبت علیه ایران اعلام کرده. سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین گفته در این شرایط محدودیت‌های دارویی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید از روی کشور ایران برداشته شود تا شکست ویروس کرونا راحت‌تر صورت پذیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تحریم های آمریکا علیه ایران مناقشه ایران و آمریکا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به موضع رژیم صهیونیستی علیه ترکیه در حمایت از حماس گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری این رژیم را نشان می دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری را نشان می دهد که می خواهد به کشتار فلسطینی‌ها همچنان ادامه دهد و حضور حامیان آنها را درک نمی کند و بی اهمیت جلوه می دهد.

وی افزود: آنچه اردوغان در مورد حماس، غزه و مسئله فلسطین به زبان راند، بازتاب و منعکس کننده وجدان مردم ترکیه است که مسئله فلسطین را آرمان خود و غزه را معیاری برای انسانیت می دانند.

وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به موضع گیری مداخله جویانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که استقبال از هنیه توسط رجب طیب اردوغان را خجالت آور قلمداد کرده بود، تاکید کرد: این اسرائیل است که باید بخاطر قتل و کشتار 35 هزار فلسطینی خجالت بکشد.

اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند