Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:09:48 GMT

مکزیک شرط عربستان را پذیرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۸۱

وزیر انرژی مکزیک اعلام کرد که این کشور آمادگی دارد 100 هزار بشکه روزانه از عرضه نفت خود به بازار جهانی بکاهد. ناطقان: به نقل از رویترز، روستیو ناهله، وزیر انرژی مکزیک، در نشست با کشورهای عضو اوپک و دیگر کشورهای تولید کننده نفت پیشنهاد کرد که کشورش 100 هزار بشکه از عرضه نفت خود به بازار جهانی طی دو ماه آینده کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناهله در توئیتر نوشت: بر اساس این طرح تولید روزانه نفت مکزیک از 1.78 میلیون بشکه به 1.68 میلیون بشکه کاهش می‌یابد.


عربستان و دیگر کشورهای حاضر در نشست دیروز اعلام کردند که اجرای تصویب نهایی اتخاذ شده در این نشست برای کاهش روزانه 10 میلیون بشکه‌ای عرضه نفت به بازار جهانی بستگی به پیوستن مکزیک به این توافق و پایین آمدن تولید نفت این کشور دارد. منبع: مشرق برچسب ها: مکزیک ، شرط ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مکزیک شرط عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین جلسه کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) به ریاست کشورمان و با حضور نمایندگان کشورهای عضو به صورت مجازی برگزار گردید.

در این نشست، خدیجه کریمی، مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، ضمن اعلام ریاست مجدد کشورمان بر این کارگروه بر ضرورت همکاری کشورهای عضو در اجرای موفق برنامه کاری کارگروه برای دو سال آینده تأکید نمود.

وی به ماهیت فعالیت‌های کارگروه توانمندسازی اقتصادی زنان به عنوان یکی از موضوعات بین‌رشته‌ای آیورا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گروه‌های کاری آیورا به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند و این موضوع از اثرگذاری اقدامات آنها کاسته است. لذا جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ظرفیت‌های سایر کارگروه‌ها به نفع توانمندسازی زنان بهره‌برداری نماید و ارتباط مؤثر درون کارگروهی می‌بایست بخشی از دستور کار سایر کارگروه‌ها گردد.

در این نشست، دبیرخانه آیورا ضمن ابراز خرسندی از تمدید ریاست کشورمان بر کارگروه، از برنامه‌های متعدد کشورمان تشکر نمود.

در ادامه نشست، گزارش برنامه کاری دو سال گذشته تشریح شد، برنامه‌های در دست اقدام و پیشنهادات کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان کشورهای عضو برنامه‌های و طرح‌های خود را پس از مشورت با مراجع ذیربط از طریق دبیرخانه به کشورمان ارسال نمایند.

شایان ذکر است آیورا ۲۳ عضو اصلی دارد و در این نشست ٢١ نماینده حضور به‌هم رساندند.

کد خبر 6085125

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت نفت نزولی شد
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس