Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:36:39 GMT

جاری شدن سیلاب در رودخانه قم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۸۸

جاری شدن سیلاب در رودخانه قم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی رودخانه قم قمرود سیلاب ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،اداره کل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار هواشناسی (سطح-زرد) اعلام کرد:از امروز تا پایان هفته جاری، استان کرمان شاهد ناپایداری‌های جوی به‌ صورت افزایش ابر، رگبار و باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در استان خواهد بود.

 بیشینه بارش‌ها طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه غربی، شمال، مرکز و برخی از مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

 این سامانه جوی از روز شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز شده و پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه پایان می‌‌یابد و نیمه غربی و شمال و جنوب استان شهرستان‌های کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهداد، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، قلعه‌گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار، ماهان و منوجان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 اثر مخاطره این سامانه، بارش رگباری باران، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد و خیزش گرد و خاک، احتمال برخورد صاعقه اعلام شده است.

 پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • هشدار سیل در کرمان
  • ناپایداری‌های جوی در کرمان