Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:51:24 GMT

قدردانی ساعد باقری از پزشکان و پرستاران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۹۳۳

قدردانی ساعد باقری از پزشکان و پرستاران

‍‍‍‍‍‍

ساعد باقری از پزشکان و پرستاران که در این روزهای کرونایی در تلاش هستند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، این شاعر متنی را برای تشکر از پزشکان و کادر درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در قالب پویش مشاهنر (همراهی هنرمندان  با مردم در قزنطینه خانگی)  خوانده است. در این متن آمده است: «... و گفته بود جان آیینه ‌ست که هرچه نور بتاباند، هیچ نقصان نپذیرد؛ و گفته بود ایثار، آن مرتبتی است که از تیررس نگاه همگان فراتر است و از جمله‌ حال‌ها و بلکه مقام‌ها برتر است چنان‌که تنها خدای تعالی بیننده آن جایگاه است و عطاکننده آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر که خواهد، بخشد.

پزشک عزیز و پرستار نازنین که در نبرد مرگ و زندگی هموطنان، تندرستی خویش را سرمایه کردی به شراکت با بیماران و پریشان‌حالان، سلامت و  شادابی خویش را قسمت کردی و در درد و رنج ایشان شریک شدی، و آن‌جا که بیم جان هم بود، عرصه را ترک نکردی و با یاری همکارانت بیماران را در سهمگین‌ترین طوفان‌ها تا ساحل آرام تندرستی رهنمون شدی، که امید تو و همکارانت به خدای بزرگ بود.

جایی که همه گریختند، شما نورافشانِ شگفت‌ترین صحنه‌های غفلت روح آدمی بودید و تلاش کردید که کمبود وسایل و تجهیزات، لحظه‌ای برای دردمندان و خانواده‌هاشان هراس و نگرانی ایجاد نکند و هرچه نبود، روحیه بردباری و مهربانی شما «بود» که به جبران همت می‌گماشت.

 فروتنانه در پیشگاه بلند مهر و ایثارتان، و دانش و تخصص‌تان، و نیز در مقابل صبوری‌های فداکارانه خانواده ارجمندتان، سر تعظیم فرود می‌آورم و  تردیدم نیست که در فردای شکوه و خسته وطن، اسم و رسم مبارک شما به تابناکی خواهد درخشید.

 نامتان زمزمه نیم‌شب مستان باد...

 الهم اشف کل مریض

پروردگارا، آفتاب شفا را بر سرتاسر پهنه خاک، خصوصا ایران عزیز بتابان»

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/webm

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعد باقری پویش مشاهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز شهدای ورزشکار، زنگ تحرک در ۲۲ بوستان منتخب تهران نواخته شد تا فعالیت‌های تفریحی ورزشی شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی در سال جاری به طور رسمی آغاز شود.

یکی از این برنامه‌ها در بوستان پامچال منطقه ۱۵ شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد ورزشی و شهری و مشارکت بیش از یک هزار شهروند تهرانی برگزار شد تا بدین ترتیب در سال جدید، فعالیت‌های ورزشی شهروندی در جای جای پایتخت کشورمان از سر گرفته شود.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در این برنامه، همزمانی روز شهدای ورزشکار و زنگ تحرک را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

همچنین علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان سازمان نیز مشارکت شهروندان در این عرصه را ستودنی خواند و گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار و سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز که جسم را مَرکبِ روح می‌خواند، مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد.

در این برنامه که با حضور سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی، از مادران معزز شهدا؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تقدیر و تجلیل شد.

نواختن زنگ تحرک، سنّتی نه چندان دیرپاست که طی چند سال گذشته از سوی سازمان ورزش برنامه‌ریزی و در تقویم ورزش شهروندی وارد شده است.

کد خبر 6085431

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است