Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رئیس جمهور در گفت و گویی با دکتر "فرهاد دژپسند" وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور داد سریعا طبق مصوبه اخیر دولت، سازوکار عرضه سهام بنگاه هایی را که در اختیار دولت، نهادهای عمومی و نیروهای مسلح هستند، در بورس فراهم کند.
حجت الاسلام حسن روحانی در این گفت و گو ضمن تاکید بر رفع موانع و تسریع و تسهیل در ترخیص کالاهای مانده در گمرک، دستور داد طبق تاکید جدید دولت، در روند تخلیه کالاها و تجهیزات پزشکی و درمانی که از به بعد وارد کشور می شود، در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه ها نیز در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در این گفت وگو ، گزارشی از اقدامات انجام در این دو حوزه ارائه کرد.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روحانی بورس گمرک دژپسند اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از اصلاح فرهنگ عمومی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان یاد کرد و گفت : مقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکید ویژه‌ای دارند، چرا که اصلاح فرهنگی عمومی محور کار در حوزه‌های دیگر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به دستاورد‌های مهم فرهنگی انقلاب گفت: اینکه ایشان تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور تنها قله سیاسی یا اقتصادی و ... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌هاست که فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این مسئله باید حرکت‌های امیدوارانه‌تر و اثربخش‌تری در حوزه فرهنگ داشته باشیم و لازمه این کار تشکیل قرارگاه فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری این قرارگاه باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد که متناظر آن در استان‌ها شورای فرهنگ عمومی می‌شود، بنابراین شورای فرهنگ عمومی استان باید قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید در حوزه فرهنگ کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: باید گام به گام به سمت تمرکز و هدفمندی اقدامات فرهنگی حرکت کنیم و این تمرکز و هدفمندی در برنامه تمام سازمان‌ها، نهاد‌ها و شورا‌های فرهنگی و حتی در ارائه بودجه خود را نشان دهد، بنابراین یکی از مصوبات این جلسه فعال‌تر شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و عضویت دبیر ستاد‌ها و شورا‌های دیگر در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان است.

صحرایی خاطرنشان کرد: توقع ما از نهاد‌های پیشرو مانند حوزه علمیه و دانشگاه این است که در عرصه فرهنگ به میدان آمده و جهاد عالمانه داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟