Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد شهرستان نهاوند از توزیع ۳۱۳ بسته گوشت نذری از سوی مرکز نیکوکاری این بقعه متبرکه خبر داد.

وهاب رضایی‌مفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) و به نیت سلامتی آن حضرت و رفع بیماری کرونا از کشور هفت گوسفند قربانی در محل شاهزاده محمد(ع) ذبح و بین نیارمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از ذبح گوسفندان، کار تقسیم و بسته‌بندی آنها انجام گرفت که تعداد آنها به ۳۱۳ بسته رسید افزود: هدف از ذبح قربانی علاوه بر ادای نذر برای سلامتی امام زمانعج) و رفع خطر کرونا، کمک به نیازمندان و محرومینی است که در این ایام به لحاظ مالی در مضیقه بوده و به لحاظ مخارج روزمره زندگی با مشکل روبرو هستند.

مسئول مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه هدف این مرکز حمایت از خانوارهای بی‌بضاعت و محرومین با جلب کمک‌های خیرین است لذا خانوارهای نیازمند شناسایی شده و ما بسته‌ها را بین آنان توزیع کردیم.

وی افزود: در راستای اهداف نیکوکارانه این مرکز طی روزهای گذشته نزدیک به یک‌هزار انواع بسته‌های حمایتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان شامل مواد غذایی، بهداشتی و میوه در محلات محروم شهر توزیع شده است.

رضایی‌مفرد افزود: همچنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند سه تن برنج خریداری شده که در نظر است با شروع ماه مبارک رمضان همراه با چند قلم اساسی دیگر از نیازهای خانوارها توزیع شود.

وی از فعالیت کارگاه یکی از شعب بانوان گروه جهادی بقیه‌الله که در زمینه تولید ماسک فعالیت دارند در محل آستان شاهزاده محمد(ع) خبر داد و گفت: به منظور تسریع در تولید ماسک توسط گروه جهادی بقیه‌الله(ع) مکانی مناسب در محل در اختیار بانوان گذاشته شده که گروهی از بانوان روزانه یک‌هزار ماسک تولید می‌کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند گوشت نهاوند شاهزاده محمد ع مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی دو ماه اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج،قند، شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله، چهارشنبه _ هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج، قند و شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان افزود: در دو ماهه اخیر بیش از ۴۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازار ،۸۳ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۰۰۰ تن شکر مختص به صنایع ،۴۱۷ تن قند و شکر بسته بندی خانوار ،۲۵۰ تن شکر مختص قنادان کرمانشاه ،۲۵۰ تن شکر مختص به نام برنجی‌پزان و ۱۵۰ تن شکر اصناف و قنادان ویژه شهرستان‌های استان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان معتمد سازمان در سراسر استان توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به تداوم توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی افزود: در ایام پایانی سال توزیع اقلام ذکر شده سهم به‌سزایی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار به همراه داشت.

کد خبر 739706

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر و گوشت هزاران بوفالو در کارخانه (فیلم)
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی عیدانه در دامغان