Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد به بیان تفاوت‌ها وعلل این تفاوت‌ها بین مردم ایران و غرب در دوران شیوع کرونا پرداخت. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود حضرت امام زمان(عج) اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما عنایت کند و به برکت این ایام، ویروس کرونا از کل جهان به صورت کامل برچیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید تقدیر و تشکر داشته باشم از همه فرمانداران و افرادی که در شهرستان‌ها دست اندرکار هستند، کادرهای پزشکی و پرستاری که در این ایام همه پای کار ایستادند و برای مبارزه در ارتباط با حفظ سلامت جامعه ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: هر یک از ما باید در این ایام فکر کنیم که این حادثه چه بود و چه نتایجی می‌توان از آن گرفت؛ چرا که این موضوع در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، سلامت و موارد بسیار دیگر قابل توجه است.

ناصری یزدی با بیان اینکه بسیاری از اندیشمندان در این ایام تاکید می‌کنند که باید سبک زندگی پس از کرونا تغییر کند گفت: یکی از ابعاد این تغییر در بحث دینی است، ما باید بفهمیم ویروسی که در آزمایشگاه‌ها باید صدها برابر شود تا بتوانیم آن را ببینیم، تمام برنامه‌های جهانی را به هم زده و ابهت ابرقدرت‌ها را شکسته و خیلی از آنها را به سیره‌های وحشیشان برگردانده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: الان همه در دنیا فهمیده‌اند که هیچ کسی قدرت ندارد و با وجود تمام دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، هنوز بشر نتوانسته برای این ویروس کوچک دارویی پیدا کند و این موضوع عجز بشریت را به خوبی نشان داده است.

کرونا در اروپا|تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا؛ آمار واقعی مبتلایان در اتریش 3 برابر آمار واقعیبسیج اندیمشک همپای مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا؛ اقدامات تحسین برانگیز بسیج اندیمشک + تصویر 2 هفته سرنوشت ساز برای ترکیه در مقابله با کرونا

وی افزود: این مسئله باید به ما بفهماند که قدرت اصلی و والا مربوط به خدای متعال است و تنها اراده خداوند می‌تواند ما را از این مشکل رها سازد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: کشورهایی که تا پیش از این خود را متمدن و با فرهنگ می‌دانستند امروز از دیگر کشورهای جهان ماسک و لوازم پزشکی و بهداشتی سرقت می‌کنند چرا که خودشان در تامین نیازهایشان درمانده‌اند و با این وجود همچنان سعی در کارشکنی در راه حرکت دیگر کشورها دارند.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه ایران هیچ زمانی نباید از آمریکا چیزی بخواهد و البته آمریکا کمکی هم نمی‌تواند به ایران بکند گفت: در شرایط فعلی آمریکا در کار خود مانده و وضعیت خوبی ندارد ولی بر تحریم های خود علیه ایران اصرار دارد و سعی می‌کند نگذارد دیگر کشورها هم به ایران یاری برسانند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در همان کشورها بلافاصله پس از آنکه کرونا به حالت نیمه بحرانی تبدیل شد، مردم به فروشگاه‌ها ریختند و تمام موجودی فروشگاه‌ها را غارت کردند ولی برعکس آن در ایران ما مردم بر اساس فطرت خدایی و ایمانی که دارند به یکدیگر کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها مربوط به قشر خاصی نیست گفت: از روحانی، کارگر، پزشک، معلم، بازاری و دیگر اقشار همه لباس رزم به تن می‌کنند و به میدان مبارزه با این بیماری می‌آیند و به یکدیگر کمک می‌کنند، این آثار ایمان، توجه به خدا و سبک زندگی است که اهل بیت به ما یاد دادند؛ موضوعاتی که کشورهای غرب متاسفانه ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: الان باید این موضوع را درک کنیم که ایمان، تربیت دینی و خدایی اصل کار بوده و از این به بعد ما باید برنامه‌ریزی برای پسا کرونا داشته باشیم و تربیت دینی را در جامعه گسترش دهیم تا این روحیه خوب، با ارزش و خدایی و ایثار و از خودگذشتگی که مشاهده می‌کنیم و الان به داد ما رسیده بماند و تقویت شود.

انتهای پیام/781/ی

R41376/P/S6,76/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نماینده ولی فقیه در استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز