Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به منظور مدیریت بهتر جاده‌ها پیش از آغاز نزول بارش الهی در استان یزد، بیش از ۳۲۰ نفر از نیرو‌های راهداری و حدود ۲۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری متناسب با شرایط جوی هر شهرستان در حالت اماده باش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیخانی افزود: خوشبختانه تاکنون به سبب حضور به موقع راهداران در محور‌ها و هماهنگی ایجاد شده بین عوامل پیش از آغاز بارش ها، مشکل خاصی در هیچ یک از محور‌های استان یزد گزارش نشده است.

او با بیان اینکه کلیه محور‌های اصلی استان یزد باز هستند، اظهارداشت: به منظور حفظ سلامت و امنیت جانی مردم و نیز نیاز به مرمت و بازسازی برخی محورها، دو محور روستایی؛ هامانه از بخش خرانق و محور‌های نصرآباد از توابع شهرستان تفت با هماهنگی با فرمانداران، معاونت عمرانی و مدیریت بحران استان و با حضور راهداران و همکاران پلیس، این محور‌ها به صورت موقت مسدود و پس از فروکشی سیل بازگشایی شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان راهداری راهداری یزد بارش باران استان یزد محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲