Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوآوی ضمن افزایش بودجه تحقیق و توسعه خود به رقم ۲۰ میلیارد دلار، از تمرکز ویژه روی توسعه فناوری‌های جدید خبر داد.

امری که به گفته مدیران این شرکت می‌تواند آینده مالی درخشان شرکت هوآوی را تضمین کند.
فعالیت همه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری از جمله هوآوی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. اما علیرغم تمامی مشکلات، مدیرعامل این شرکت اظهار امیدواری کرده است که به کمک عواملی نظیر تثبیت و بهبود شرایط، از سر گیری فعالیت‌های روتین شرکت و بازگشت کامل نیروهایکار به محل خدمت خویش، دست‌یابی به نتایج مالی چشمگیر دور از دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که هوآوی به تازگی بودجه قابل توجهی را به بخش تحقیق و توسعه خود اختصاص داده است.


این حرکت در زمانی صورت می‌گیرد که کشور چین به تازگی از بند محدودیت‌های ایجادشده توسط بیماری کرونا، آن هم نه به صورت کامل رها شده است؛ محدودیت‌هایی که در بسیار از موارد باعث توقف تولید شرکت‌ها و فعالیت سازمان‌های مختلف شده بود. این تغییرات تاثیرات منفی بسیاری بر روی صنایع مختلف به ویژه بازار گوشیهای هوشمند داشته است زیرا تولید و مونتاژ بخش قابل توجهی از گوشی‌های هوشمند دنیا از برندهای مختلف، در کشور چین انجام می‌شود.

هوآوی هم مشکلات زیادی را به واسطه ظهور این بحران تجربه کرده است، اما مدیران این شرکت با نگاهی به آینده از افزایش ۵.۸ میلیارد دلاری بودجه تحقیق و توسعه شرکت و عزم جدی خود برای حرکت رو به جلو خبر داده‌اند. به این ترتیب بودجه اختصاص داده شده به بخش تحقیق و توسعه هوآوی به بیش از۲۰ میلیارد دلار ارتقا پیدا می‌کند. هوآوی یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات مخابراتی در دنیا نیز به حساب می‌آید. شرکتی که توسعه فناوری‌های مختلف و نوین را نه‌تنها برای دست‌یابی به سود مالی، بلکه جهت مقابله با وضعیتهایی دشوار پیش‌رو مانند بحران کرونا، در دستورکار قرار داده است.


انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت هوآوی در بخش تحقیق و توسعه، شاهد تکنولوژی‌های نوآورانه بیشتری از هوآوی باشیم. همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را به توسعه پردازنده‌های Kirin اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود پیشرفت هوآوی در حوزه پردازنده‌های موبایل قابل توجه باشد.

لینک کوتاه: asriran.com/00322M

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هوآوی تحقیق و توسعه تحقیق و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی به قوه قضائیه با ۱۶۷ رأی موافق از مجموع ۲۱۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین، مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.   وی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات در صحن مجلس گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خاتمه مستنداً بر اساس ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به منظور رسیدگی به تخلفات احرازی گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه و مرجع رسیدگی به تخلفات اداری ارسال گردد.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه