Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دکتر مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۵۰ نمونه ارسال شده بهشناسایی ۱۱ مبتلای جدید به کرونا در خراسان جنوبی آزمایشگاه، ۱۱ نمونه جوابشان مثبت شد که از این تعداد ۸ مورد افراد سرپایی و ۳ نفر هم از بیماران بستری در بیمارستان‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران فوت شدند که بدین ترتیب آمار کل فوتی استان به ۳۷ نفر رسید.

دکتر مهدی زاده با بیان اینکه متاسفانه ۷ نفر از بیماران بستری بدحال هستند، گفت: تا کنون از هزار و ۴۷۸ آزمایش انجام شده در استان، نتیجه آزمایش ۴۰۸ نفر مثبت شد که از این تعداد ۳۲۵ بیمار ترخیص و ۴۶ نفر بستری شدند و ۳۷ نفر هم فوت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین از غربالگری ۹۵ درصد خانوار‌های استان خبر داد و افزود: تاکنون تعداد ۲۲۸ هزار و ۱۷۹ خانواده معادل ۷۵۷ هزار و ۶۰۹ نفر در استان توسط پرسنل بهداشتی غربالگری شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده

بهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال، پیرو ابلاغیه از وزارت کشور بحث اتصال استان با اولویت شهر بیرجند به فیبر نوری مطرح و مسیر اداری و هماهنگی با شهرداری و تصویب در شورا طی شد و ظرف ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی اتصال بیرجند به فیبر نوری آغاز می‌شود که طبق قرارداد این طرح طی یک سال به پایان می‌رسد.

او افزود: البته تاکید ما بر این است که عملیات اجرایی اتصال به فیبر نوری در بیرجند که ۱۰۰ کیلومتر و برای ۶۵ هزار خانوار بیرجندی است، طی ۶ ماه به پایان برسد و در سه ماهه سوم امسال این خانوار‌ها به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

بهی بیان کرد: هم اکنون سرعت اینترنت در adsl، ده مگابیت بر ثانیه است که با استفاده از فیبر نوری به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تا گاهاً یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از بیرجند سایر شهر‌های استان نیز در برنامه اتصال به فیبر نوری هستند و امسال شاهد اتصال آن‌ها به این بستر خواهیم بود.

او عنوان کرد: از ابتدای دولت تاکنون ۳۵۳ روستا در استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند که ۳۱ هزار خانوار را شامل می‌شود و در برنامه داریم که ۵۰۰ کیلومتر از روستا‌ها را امسال به فیبر نوری متصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده