Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر خبرسازترین عضو این باشگاه بوده است. ابتدای شایعه قرض او از عضو هیئت مدیره استقلال منتشر شد که سپس طرفین آن را تکذیب کردند، بعد نوبت به شایعه استعفایش رسید که حالا این موضوع نیز در گفت وگوی او با اپلیکیشن رسمی این باشگاه تکذیب شده است:

ترابی: همه پرسپولیسی‌ها گل‌محمدی را می‌خواستند

 کینه ها را کنار بگذارید؛ به خاطر پرسپولیس!

از آنانی هم که به اشکال مختلف به دنبال تخریب مدیریت هستند اما با اینکار در حقیقت به پرسپولیس ضربه می زنند دعوت می کنم کینه ها را کنار گذاشته، آرامش باشگاه و تیم را بر هم نزنند و در همینجا هم تقاضا داریم که هواداران عزیز به هوش بوده و اسیر شایعات و جوسازیها نشوند و همانند بازیکنان، سرمربی و مدیریت تیم، در کنار هم با اتحاد به سوی آینده ای درخشان تر حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هرچه در توانم باشد به پرسپولیس می‌دهم

این که گفتند به خاطر آوردن چند میلیارد به هیئت مدیره اضافه شدم، شایعه است، هیچوقت چنین بحثی مطرح نبوده و ساخته ذهن افرادی است که نمی دانم به دنبال چه هستند. من هر آنچه در توانم باشد برای پرسپولیس انجام میدهم، همانطور که انجام داده ام، اما اینها شرطی برای ورودم به هیات مدیره نبوده است.

همایون بهزادی کارمند سازمان اطلاعات و امنیت ایران بود؟ | کلانی: نمی‌توانید همایون را زیر سوال ببرید

در اولین فرصت پول طلبکاران را می‌دهیم

در حال حاضر امور مهم مختلفی را در باشگاه پیگیری می‌کنیم که پرونده‌ بدهی‌های باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی سابق مهمترین آنهاست. پرونده‌های طلبکاران خارجی را به دقت بررسی می‌کنیم و کاملا منافع باشگاه را در نظر داریم تا با توجه به ضوابط فیفا در هر پرونده، اقدامات حقوقی لازم را انجام دهیم. به غیر از پرونده‌های باشگاه در فیفا، درگیر چند پرونده بدهی و مسائل مالی دیگری هستیم که اخیرا باعث به وجود آمدن شایعاتی هم شده اما تلاش ما این است که این پرونده‌ها را اولویت‌بندی کرده و در اولین فرصت ممکن پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

 هرروز در باشگاه بودیم

در این هفته‌ها من به همراه اعضای هیئت مدیره هر روز، حتی روزهای تعطیل در باشگاه هستیم تا اصلاح امورات باشگاه روی زمین نماند، اما با این حال انتخاب مدیرعامل اجتناب‌ناپذیر است و فکر می‌کنم در همین روزها مشخص شود.

 جلسه بازیکنان درباره پول نبود

با برخی بازیکنان جلسات خوبی داشتیم و صحبت‌های خوبی مطرح شد و در روزهای آینده نیز با سایر بازیکنان هم نشست خواهیم داشت. محور صحبت‌های ما با بازیکنان مالی نبود و به جهت این بود که همه با هم و در کنار یکدیگر کمک کنیم تا شرایط باشگاه را بهبود دهیم. در حال حاضر نیز همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و تمرینات‌شان را زیر نظر مربیان و در شرایط قرنطینه ادامه می‌دهند. سرمایه بزرگ ما همین بازیکنان هستند و ما هم همیشه حامی آنها خواهیم بود.

پرسپولیس با اقتدار قهرمان می‌شود

ما به هیچ وجه ازحق‌مان کوتاه نمی‌آییم. به هرشکلی که بخواهند برای ادامه لیگ برنامه ریزی کنند ما حاضر به بازی هستیم، چون ما بهترین تیم لیگ بوده و هستیم‌ و به امید خدا و با حمایت هواداران با اقتدار قهرمان خواهیم شد. در این میان طبیعی است که رقبای ما بخواهند لیگ نیمه‌تمام بماند.

آخرین خبر از آغاز لیگ برتر فوتبال کد خبر 499712 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است