Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:52:54 GMT

بارش‌ها در پایتخت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۱۷۷

بارش‌ها در پایتخت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بارش شدید باران از شب گذشته در پایتخت به اوج خود رسیده و در ارتفاعات بارش های بصورت برف است، در این میان اقدامات مناسب شهرداری و البته تردد اندک شهروندان تاکنون حادثه و تلفات جانی وجود نداشته است.

رییس مرکز اورژانس تهران روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چندین تصادف بدلیل لغزندگی معابر در تهران روی داده اما این سوانح رانندگی مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان صابریان افزود: بدلیل در خانه ماندن شهروندان شاهد کاهش حوادث و تردد شهروندان در خیابان ها هستیم.

وی به شهروندان توصیه کرد از تردد غیرضرور در داخل و برون شهر خودداری کنند و همچنین بدلیل احتمال طغیان رودخانه ها از اتراق در حاشیه روخانه ها خودداری کنند.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش ها تاکنون حادثه خاصی ایجاد نکرده است.

سید جلال ملکی افزود: ماموران ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل در آماده باش هستند و در چندین مورد نیز آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر داشتیم اما حادثه و بحرانی برای شهر ایجاد نکرده است.

باران ۱۰ میلی متری در پایتخت

همچنین رییس پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طبق بررسی مدل های مختلف هواشناسی، میزان بارش باران تا فردا (شنبه) ساعت ۱۱ صبح حدود ۱۰ میلی متر پیش بینی می شود.  

رضا کرمی محمدی افزود: میزان بارندگی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ دیروز ۹ میلی متر بوده و در حال حاضر نیز بارش ها در شرق و جنوب شرق شهر تهران پردامنه تر و سرعت وزش باد نیز در سطح شهر تهران حدود ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

شدت بارش ها در جاده های استان تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۳۰۰ نفر نیروهای راهداری مشغول عملیات بازگشایی و ایمن سازی مسیرها هستند.

عادل مصدقی افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک در جاده های برف گیر استان مصرف شده است.

وی بیشترین بارش های برف استان تهران را در شهرستان های پردیس و دماوند اعلام کرد و گفت: تیم های راهداری همچنان مشغول عملیات روان سازی در جاده ها هستند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: چندین مسیر روستایی در شهرستان شمیرانات محدوده فشم و همچنین بدلیل ریزش سنگ مسدود شدند که با تلاش عوامل راهداری این مسیرها بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه تردد در کلیه مسیرهای استان تهران نسبت به سال های گذشته بسیار اندک بوده گفت: به همین دلیل حوادث ریزش سنگ در جاده ها بدون تصادف و آسیب به مردم گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: پدیده مه گرفتگی در مناطق کوهستانی همراه با بارش خفیف برف و در سایر مناطق استان بارش باران در جریان است.


مصدقی از رانندگان خواست که بدلیل لغزندگی در جاده ها با سرعت مطمینه حرکت کنند.

با توجه به اینکه مردم از دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تمکین کرده و در منزل ماندند، کاهش تردد و سفر در داخل و بیرون شهر موجب شده است شرایط جوی حادثه و تلفات جانی نداشته باشد.

طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا روز یکشنبه هفته آینده در پایتخت فعال است و در حال حاضر نیز در برخی معابر شاهد آبگرفتگی هستیم اما تردد اندک خودروها در شهر بصورت روان و عادی در جریان است.

برچسب‌ها شهرداری تهران بارش باران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران بارش باران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شهرداری تهران بارش باران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران خبرنگار ایرنا گفت استان تهران جاده ها شهر تهران بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات عید فطر این استان ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

«مهرجو فرخی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در ایام تعطیلات عید فطر ۱۳۵ هزار و ۷۸۰ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی اظهارکرد: در این مدت تعداد ۱۳۱ هزار و ۳۳۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد میزان تردد کل در سطح جاده های این استان در تعطیلات عید فطر را ۸۷۲ هزار و ۸۴۲ تردد عنوان و خاطرنشان کرد: طی این ایام متوسط تردد روزانه در سطح جاده های استان ۲۲۲ هزار و ۱۰ تردد، و متوسط تردد ساعتی در سطح جاده های استان ۲۴۳ مورد تردد بوده است.

فرخی تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید فطر به ترتیب محورهای یاسوج به پاتاوه با ۱۵ هزار و ۵۰ تردد روزانه، یاسوج به بابامیدان با ۱۴ هزار و ۳۳ تردد روزانه، گچساران به بابامیدان با ۱۲ هزار و ۸۳۱ تردد روزانه پرترددترین محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

وی بیان کرد: بعد از پلاک های استان کهگیلویه و بویراحمد، به ترتیب پلاک‌های استان فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و بوشهر بیشترین تردد را طی تعطیلات عید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده های فارس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان
  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش