Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:10:20 GMT

احتمال کمبود ذخیره خون در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۱۸۵

احتمال کمبود ذخیره خون در ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا ذیلایی رئیس سازمان انتقال خون کاشان با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یکی از دغدغه‌های سازمان انتقال خون کمبود مراجعه کنندگان برای اهدای خون بود، اظهار داشت: با وجود این دغدغه مردم کاشان بیش از نیاز روزانه برای اهدای خون مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه مردم کاشان در دو ماه اخیر و در زمان شیوع ویروس کرونا برای اهدای خون سنگ تمام گذاشتند، ابراز داشت: تمامی مراحل اهدای خون با رعایت کامل مسائل بهداشتی فردی انجام می‌شود.

رئیس سازمان انتقال خون کاشان ذخیره خون این سازمان در کاشان را کافی دانست و تصریح کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته و احتمال کمبود ذخیره خون در ماه مبارک رمضان از شهروندان کاشانی خواستاریم تا یک هفته قبل از شروع این ماه مبارک برای اهدای خون به این سازمان مراجعه کنند.

او اظهار داشت: خون‌های اهدایی توسط شهروندان کاشانی علاوه بر رفع نیاز منطقه کاشان به دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.

ذیلایی با اشاره به نیاز بسیاری از بیماران به خون اهدا شده توسط شهروندان و هموطنان ایران اسلامی گفت: شهروندان کاشانی اهدای خون می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه هر روز به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ به ساختمان مرکزی این اداره واقع در میدان قاضی اسدالله کاشان مراجعه کنند.

او افزود: از مراجعه کنندگان عزیز برای اهدای خون خواستاریم برای این اقدام خداپسندانه در ساعات اولیه روز اقدام کنند تا از هرگونه تجمع و ازدحام در ساعات پایان خون‌گیری جلوگیری شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا خون کمبود ذخیره خون ماه رمضان ویروس کرونا برای اهدای خون مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست