Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:00:01 GMT

هواشناسی به مزارع دشت‌های آبخیز کاشان هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۱۹۸

هواشناسی به مزارع دشت‌های آبخیز کاشان هشدار داد

بارش‌های اخیر در ۴۸ ساعت اخیر در کاشان کم‌سابقه بوده و موجب شده تا تهدیدی برای مزارع دشت های پست و آبخیز ایجاد شود. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با بارندگی‌های اخیر و بر اساس هشدارهای هواشناسی این بارش‌ها به صورت رگبار، تگرگ و یا برف به ویژه در مناطق کوهستانی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش‌های دو روز اخیر در کاشان موجب شده است تا مدیریت بحران این شهرستان تمهیدات لازم برای بروز هرگونه اتفاقات را پیش‌بینی کند و تمامی ارگان‌ها و نهادهای مربوطه به حالت آماده باش درآمدند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دادند.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به سیستم بارشی که کاشان و آران و بیدگل را تحت تاثیر قرار داده است اظهار داشت: با توجه به شرایط زمانی این سامانه باعث شده است منطقه کاشان را تحت تاثیر قرار دهد و از امروز تا اواسط روز شنبه بارش‌ها تشدید می‌شود و موجب ایجاد روان آب و آبگرفتگی معابر می‌شود و پدیده تگرگ و صاعقه نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه بارش‌های در 48 گذشته در منطقه کاشان کم سابقه بوده است، افزود: نواحی به صورت میانگین 35 میلی متر بارندگی داشتند در حالی که کاشان از میانگین نواحی نیز بیشتر بازندگی داشته است و این بارش‌ها به سمت مناطق پست و آبخیز رفته و ممکن است دشت‌های کشاورزی را دچار خسارت کند.

هشدار هواشناسی به کشاورزان تا 24 فروردین/ هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ها در 31 استانهواشناسی ایران 99/1/21| تداوم بارش برف و باران در 29 استان تا دوشنبه آیندههشدارهای هواشناسی به کشاورزان / تداوم دمای زیر صفر درجه سلسیوس در استان اردبیل

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به مدیریت مناسب ایجاد شده و حداقلی خسارت‌ها ابراز داشت: تمامی مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا خسارات ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه به حداقل کاهش پیدا کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

محمد فرجی نبز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان از 25 اسفند سال 98 در سطح جاده‌های منطقه در قالب اکیپ های گشت مشغول به خدمت‌رسانی هستند اظهار داشت: 65 گشت در محورها مشغول به انجام وظیفه هستند و بیشترین بارندگی نیز در روزهای ابتدایی ماه در محور قهرود کامو جوشقان تا میمه و در محور کاشان ورگان از برزک تا سراهی موته داشتیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز گشت‌های اداره راهداری تمامی راه‌های مواصلاتی را مورد پایش قرار می‌دهند، افزود: گشت‌های این اداره نیز به صورت پیوسته محورهای مواصلاتی را زیر نظر داشته و اقدامات لازم را برای عدم بسته شدن مسیرها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و امتداد رشته‌کوه زاگرس شاهد بارندگی خواهیم بود گفت: همچنین در استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، یزد، شمال و شرق فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و جنوب شرق، بارش‌های رگباری، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی همچنین از کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: فردا در شمال غرب و غرب از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد و این سامانه در نیمه شرقی کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فردا شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی از جمله استان‌های البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارندگی دارند.

ضیائیان توضیح داد: فردا بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، فارس، اصفهان شدت دارد. چهارشنبه علاوه بر این مناطق گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: از پنجشنبه روند افزایش دما در کشور رخ می‌دهد. در ۵ روز آینده در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی شده است که همین شرایط سبب ایجاد خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.

وی همچنین از صدور هشدار سطح قرمز و خطر صاعقه امروز دوشنبه در کل استان های غربی کشور خبر داد و گفت: امشب احتمال وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898379

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد