Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:27:57 GMT

عزم وزارت ورزش برای تغییر رییس هیات فوتبال تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۲۰۰

عزم وزارت ورزش برای تغییر رییس هیات فوتبال تهران

وزارت ورزش و جوانان طی روزهای آینده درباره رییس هیات فوتبال استان تهران تصمیم می‌گیرد. 

به گزارش "ورزش سه"، ‌بعد از آنکه انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران به دلایلی عجیب لغو شد، انتظار می‌رفت حبیب الله شیرازی رییس این هیات کنار برود و سرپرست جدید معرفی شود اما این اتفاق طی ماه‌های گذشته رخ نداده و فدراسیون فوتبال هم اقدامی در این باره انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی اما اداره ورزش و جوانان استان تهران به ریاست رضا گل‌محمدی به این ماجرا ورود کرده و قصد ایجاد تغییر در راس هیات فوتبال پایتخت را دارد. گل‌محمدی در این خصوص گفته است: «فدراسیون در مقابله با ما روی اساسنامه اش تاکید می‌کرد، اما اکنون مشخص شده است هیچکس این اساسنامه را قبول ندارد. اکنون دست کم طبق اساسنامه هیئت‌های ورزشی اقدام کنیم. ضمن اینکه فیفا اجازه نمی‌دهد یک نفر برای چهار سال انتخاب شود و ۱۰ سال در یک سمت بماند. این کار غیرقانونی است. به همین دلیل در آخرین نامه‌ای که برای ۲۰ اسفند ۹۸ برای حیدر بهاروند نوشتم به او گفتم من پس از نوروز ۹۹ دیگر حبیب الله شیرازی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال تهران به رسمیت نمی‌شناسم. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا، داستان متفاوت شد.»


وی درباره درخواستش از وزارت ورزش نیز عنوان کرده است: «از وزارت ورزش خواهش کردم با دخالت خود این موضوع را فیصله بدهد که تاکنون چنین کاری انجام نشده است.۵ ساعت مانده به سال تحویل ۹۹ با دخالت وزارت ورزش و همکاری رئیس فدراسیون، رئیس یکی از هیئت‌های استانی را تغییر دادیم. این رویه باید برای تمام هیئت‌ها باشد و هیئت فوتبال تافته جدا بافته نیست. باید قانون را اجرا کنیم و خواهش می‌کنم علی نژاد این درخواست رسمی ما که برای آن نامه رسمی نوشته ام را اجرایی کند.»

وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال هیات فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است