Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:29:05 GMT

مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۳۶۸

مشخصات کامل هدفون‌های Samsung Galaxy Beans مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که خبر فعالیت سامسونگ برای ساخت یک هدفون بی سیم جدید در فضای مجازی پخش شد و براساس اطلاعات منتشر شده از این هدفون مشخص شد که این هدفون Samsung Galaxy Beans نام خواهد داشت. نام گذاری این هدفون از روی شکل ظاهری آن بوده چرا که سامسونگ این گوشی را شبیه به دانه‌های لوبیا طراحی کرده است و این هدفون بی سیم به سادگی در گوشی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی نیز اطلاعات جدید از این هدفون توسط یکی از وب سایت‌های کرده‌ای منتشر شده است که جزییات زیادی درباره این هدفون را مشخص می‌کند.

یکی از قابلیت‌های مهم و اصلی این هدفون، قابلیت Active Noise Cancellation است که باعث می‌شود هنگام مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی شفافیت صدا بالا تر روند، در ضمن این هدفون به طور کامل گوش را پر نخواهد کرد و امکان ورود و خروج صدا به گوش وجود خواهد داشت. همچنین سامسونگ سعی کرده است تا بتواند این هدفون را تا حد ممکن کوچک طراحی کند تا راحت‌تر از سایر هدفون‌های بیسیم داخل گوش قرار گیرد.

پیش بینی می‌شود این هدفون حدود دلار قیمت داشته باشد که از قیمت Airpods Pro شرکت اپل بسیار کم‌تر بوده و انتظار می‌رود به دلیل این قیمت پایین‌تر بتواند بیشتر از هدفون‌های اپل فروش داشته باشد. احتمالا هدفون Galaxy Beans دارای دو اسپیکر در هر کدام از هدفون‌ها داشته باشد و هر گوشی از دو یا چند میکروفون برای انتقال صدا استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

هر کدام از این هدفون‌ها حدود ۲.۸ سانتی متر طول دارند، در حال حاضر شرکت سامسونگ درباره این هدفون‌ها هیچ حرفی نزده است اما انتظار می‌رود ظاهر و قابلیت‌های Galaxy Beans شامل موارد یاد شده باشند؛ همچنین احتمالا این هدفون‌ها با عرضه گوشی Note 20 یا انتشار Samsung Galaxy S21 در سال آینده وارد بازار شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ هدفون بی سیم هدفون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، آمارهای مؤسسه دیتا کورپوریشن حاکی از آن است که شرکت سامسونگ کره‌جنوبی توانسته با پشت سر گذاشتن رقیب آمریکایی خود، اپل، به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

سامسونگ سال گذشته رقابت را به اپل واگذار کرده بود.

آمارهای موجود نشان می‌دهد به خاطر افزایش رقابت به خصوص از سوی شرکت‌های آسیایی، اپل در سه ماهه نخست امسال کاهش ۱۰ درصدی فروش را تجربه کرده است.

اپل در همین بازه زمانی حدود ۵۰ میلیون دستگاه گوشی در بازار جهانی فروخته که نسبت به ۵۵.۴ میلیون مدتش مشابه سال گذشته بیش از ۵ میلیون دستگاه کمتر بوده است.

در همین بازه زمانی البته سامسونگ هم کاهش ۰.۷ درصدی فروش را تجربه کرده، با این حال اما به نظر می‌رسد گوشی ساز کره‌ای شرایط به مراتب بهتری را نسبت رقیب آمریکایی خود به ثبت رسانده است.

از سوی دیگر بیش از ۲۰ درصد سهم بازار گوشی در سه ماهه نخست امسال دست سامسونگ و ۱۷ درصد آن هم در اختیار اپل بوده است.

شرکت تولید گوشی شیائومی چین نیز پس از سامسونگ و اپل، سومین تولید کننده بزرگ گوشی در جهان بوده است.

به طور کلی فروش گوشی تلفن همراه در جهان در سه ماهه نخست امسال ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

کد خبر 6081675 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد