Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،فیلم سینمایی دابلند به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح برای اکران اینترنتی اعلام آمادگی کرد.

محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند ساخته‌ی ابراهیم ابراهیمیان که در کشور گرجستان ساخته شده است به دنبال اتفاقات ناشی از کرونا تصمیم دارد بدون اکران در سینما این فسلم سینمایی را به صورت آنلاین عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند در گفتگویی عنوان کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و این که مردم به توصیه‌ی وزارت بهداشت باید در خانه بمانند و سینما‌ها هم تعطیل است و همچنین برای همراهی با ستاد مقابله با کرونا و ایجاد فضای سرگرم کننده برای مردم در قرنطینه خانگی، آمادگی داریم این فیلم سینمایی را بدون اکران عمومی در ایران همزمان با اکران جهانی آن که مدتی است در خارج از کشور آغاز شده و طبیعتا آن هم به خاطر کرونا با مشکلاتی رو به رو شده بعد از اکران فیلم سینمایی خروج و مشاهده نتیجه آن به صورت آنلاین اکران کنیم.

فیلم سینمایی دابلند با بازی مهدی کوشکی، دیمیتری تاتیشویلی، آنا ماتوآشویلی، بکا تورمانیدزه، سالومه پاقاوا، لاشا کانکاوا، سوفیا سبیشورادزه و .. به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح که در سکوت خبری ساخته شده، محصول مشترک سینمای ایران و گرجستان بر اساس فیلمنامه‌ای از سارا سلطانی ساخته شده است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «دابلَند» فضایی کمدی فانتزی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران اینترنتی سینما ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد