Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،شهرستان عجب شیر در تولید سیب زمینی تابستانه یکی از قطب‌های تولید این محصول در استان و کشور بحساب می‌آید.

در حال حاضر کشت و برداشت این محصول در عجب شیر به صورت تمام مکانیزه انجام می‌شود و تنها جمع آوری و بسته بندی محصول توسط کارگران صورت می‌گیرد که این امر موجب کاهش قیمت محصول در بازار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد واحد‌های سورتینگ و بسته بندی در شهرستان عجب شیر در جهت کاهش ضایعات محصول و افزایش قیمت محصول و فروش و رقابت در بازار‌های داخلی و خارجی لازم و ضروری است.

عزیز نوروزی رییس جهاد کشاورزی عجب شیر افزود:در شهرستان عجب شیر یک واحد سورتینگ راهندازی شده و برای دو واحد نیز مجوز احداث با توجه به نیاز منطقه داده شده است.

او با بیان اینکه عمده تولیدات کشاورزان عجب شیری سیب زمینی و پیاز است افزود: در زمان برداشت کشاورزان سردرگوم در فروش محصول که چگونه بفروشند و به چه قیمت این واحد که از سال گذشته راهندازی شده تا حدودی این مشکل را رفع کرده است.

اوافزود: محصولات این واحد به کشور‌های روسیه، هند، عراق، کویت و قطر و ارمنستان صادرات می‌شوند که موجب ارز آوری به کشورمان می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی از دغدغه‌های مسئولان بخش کشاورزی است که با استفاده از جذب سرمایه‌گذاری با شناسایی اراضی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی شهرستان عجب شیر عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)