Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، گفت: یک نیک‌اندیش لارستانی، هزینه خرید جهیزیه 20 نوعروس را متقبل شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، هوشنگ دلاور امروز طی بازدید از جهیزیه‌های تهیه شده برای نوعروسان در جمع خبرنگاران حاضر در این برنامه، اظهار داشت: یک نیکوکار لاری پس از اطلاع شرایط ۲۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد جهت دریافت جهیزیه، با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و با اعتبار تشویقی اداره‌کل کمیته استان فارس، هزینه تامین جهیزیه ۲۰ نفر را متقبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه این نیک‌اندیش به هر نوعروس مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کرده است، افزود: اداره‌کل کمیته امداد فارس نیز مبلغ تشویقی به عنوان مساعدات به این نیک‌اندیش را شامل ۱۵ قلم کالای اساسی نظیر یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جارو برقی، سرویس ظروف، پنکه، اتو بخار، پتو، آبمیوه‌گیری و پک فرهنگی ( قرآن، سجاده، کتب خانواده) برای هر عروس را به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد امام لارستان اختصاص داده است.
وی از توزیع این جهیزیه‌ها تا پایان فروردین ماه خبر داد و تصریح کرد: روند کار کمیته امداد تعامل با خیرین است و  در صورت مشارکت خیر، بلافاصله اعتبار تشویقی به شهرستان اختصاص می‌یابد.
دلاور با اشاره به اینکه در این فرایند، خیرین می‌توانند در سرفصل‌های جهیزیه، خرید، ساخت و تعمیر مسکن محرومان و تهیه بسته‌های معیشتی با کمیته امداد مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر اجر و ثواب معنوی باعث سرازیر شدن اعتبارات خارج از سهمیه تخصیصی به شهرستان لارستان می‌شود.
  رییس کمیته امداد لارستان اضافه کرد: در سال گذشته، ۱۱۰ فقره جهزیه به صورت نقد یا کالا به ارزش ۹۶۰ میلیون تومان به نوعروسان کمیته امداد اهداء شده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: خیریه لار کمیته امداد جهیزیه میلیون تومان کمیته امداد نیک اندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان