Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:16:26 GMT

چگونه کابین خودروی خود را تمیز و ضدعفونی کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۲۰۹

چگونه کابین خودروی خود را تمیز و ضدعفونی کنیم؟

با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، ضدعفونی و تمیز کردن کابین خودروها مهم‌تر از هر زمان دیگری است؛ اما این کار را چگونه باید انجام داد؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کابین خودروها از متریال بسیار متفاوتی تولید شده بنابراین خیس کردن آن با موادی همچون دستمال‌های آغشته به مواد ضدعفونی‌کننده چندان جوابگو نخواهد بود مگر اینکه بخواهید کابین خودرو را طی این فرایند خراب کنید!

لری کاسیلا یکی از حرفه‌ای‌ها در این زمینه بوده و برخی نکات مهم درباره تمیز کردن و ضدعفونی کابین خودروها را ذکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌گونه که می‌دانید کابین خودرو مکان مناسبی برای موجودات ذره‌بینی و باکتری‌ها می‌باشد. مطالعات نشان داده‌اند غربیلک فرمان خودرو به‌طور متوسط 4 برابر کثیف‌تر از توالت فرنگی بوده و وضعیت دستگیره‌های گوناگون به ویژه نازل پمپ‌بنزین‌ها بدتر است زیرا 12 هزار بار کثیف‌تر می‌باشند.

تقریباً همه‌ی بخش‌های کابین که توسط دست لمس می‌شوند نیازمند توجه و دقت هستند. از جمله این بخش‌ها می‌توان به فرمان، دسته‌دنده، دستگیره‌های داخلی درب‌ها، نگه‌دارنده‌های فنجان، کمربندهای ایمنی و کنترل‌های سیستم تهویه و صوتی اشاره کرد.

اولین قدم در ضدعفونی کردن کابین این است که از محصولات مخصوص کابین خودرو و به ویژه مخصوص هر سطح از جمله چرم، پلاستیک و… استفاده کنید. در زمان استفاده از آن‌ها باید مراقب آسیب‌های احتمالی به متریال کابین باشید. بهتر است قبل از آغاز کار ابتدا بخش کوچکی از سطح موردنظر را با ماده ضدعفونی‌کننده تمیز کرده و سپس در صورت عدم آسیب اقدام به تمیز کردن کل سطوح نمایید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو ماشین تمیز کابین خودرو ضد عفونی کابین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی‌ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت‌های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد