Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:17:36 GMT

اخلال کنندگان اورژانس اهردستگیر و روانه زندان شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۹۰۰

اخلال کنندگان اورژانس اهردستگیر و روانه زندان شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: در پی در اخلال دو نفر در نظم عمومی اوژانس بیمارستان اهر و درگیری با انتظامات بیمارستان با حضور به موقع پلیس عاملان این امر دستگیر شدند.

رحیم عبداللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: این افراد که در حالت غیرعادی به بیمارستان مراجعه کرده و زمینه اخلال در نظم عمومی این مرکز درمانی را فراهم کرده بودند با اقدام به موقع پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل که پس از تکمیل پرونده و ارجاع به دستگاه قضایی و سیر مراحل قانونی در کمترین زمان با صدور قرار بازداشت قانونی به زندان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکذیب هرگونه حمله توسط اراذل و اوباش به بیمارستان اهر گفت: انتظار می‌رود اصحاب محترم رسانه قبل از انعکاس خبر گزارش شده از، صحت و سقم و کیفیت وقوع آن با استعلام از مراجع ذیربط قانونی مطلع سپس اقدام به درج آن کنند.

عبداللهی تاکید کرد: در بحث امنیت و سلب آرامش مردم با هیچ کس تعارفی نداریم و با مخلان امنیت و آرامش شهروندان برخورد جدی می‌کنیم.

وی یادآور شد: در رسیدگی قضایی به پرونده اینگونه افراد تلاش می‌شود علاوه بر مجازات اصلی جرایم ارتکابی از ظرفیت‌های جدید قانون مجازات اسلامی در حوزه مجازات‌های تکمیلی در باب الزام به خدمات عمومی از جمله مراکز بهداشتی و درمانی استفاده کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اهر از فرماندهی انتظامی اهر خواست با افزایش کادر انتظامی نسبت به بالابردن ضریب امنیت این مرکز درمانی تلاش کنند.

وی در آخر ضمن عذرخواهی از عوامل زحمتکش بیمارستان خصوصا کادر اوژانس گفت: ما قدردان زحمات شبانه‌روزی‌تان هستیم و انشاالله با مجازات خاطیان و جبران تألمات روحی خادمان سلامت از تکرار چنین مواردی در اورژانس جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان بیمارستان اورژانس اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز